//
کدخبر: ۱۹۲۳۶۲ //

آخرین تلاش های رئال برای محقق کردن انتقال ادن هازارد

وبسایت گل مدعی شد رئال مادرید قصد دارد هر چه زودتر آخرین قدم را برای امضای قرارداد انتقال 120 میلیون یورویی ادن هازارد بردارد.

 آخرین تلاش های رئال برای محقق کردن انتقال ادن هازارد
به گزارش فرتاک نیوز،

وبسایت گل با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد رئال مادرید با فرستادن نماینده‌ای به لندن برای مذاکره با مارینا گرانووسکایا از مدیران ارشد چلسی قصد دارد آخرین تلاش خود را برای محقق کردن انتقال ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی به این باشگاه اسپانیایی را انجام دهد تا هازارد هر چه زودتر راهی برنابئو شود.

مذاکره درباره آینده هازارد چند ماه است که بین دو باشگاه جریان دارد و رئال مادرید حالا قصد دارد این ماجرا هر چه زودتر تمام شده و رئال راهی مادرید شود. به گزارش گل، رئال مصمم است که بعد از به توافق رسیدن با چلسی بر سر مبلغ قرارداد، خبر رسمی انتقال هازارد را در همین هفته به صورت رسمی اعلام کند.

سناریوی ایده‌آل چلسی این است که هازارد با قراردادی 130 میلیون یورویی به رئال منتقل شود ولی رئال امیدوار است بتواند این مبلغ را تا جای ممکن به 100 میلیون یورو نزدیک کند. اما انتظار می‌رود بین دو باشگاه در آینده خیلی نزدیک بر سر قیمت هازارد توافق صورت بگیرد. گل از برخی اشخاص نزدیک به مذاکرات نقل کرده که به احتمال زیاد دو باشگاه روی مبلغ 120 میلیون یورو به توافق خواهند رسید.

هازارد بعد از فینال لیگ اروپا در استادیوم المپیک باکو به خبرنگاران گفته بود:" من تصمیم خودم را گرفته‌ام و حالا منتظر دو باشگاه هستم. فکر کنم این بازی، بازی خداحافظی من بود ولی خب، در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان