//
کدخبر: ۱۹۰۰۴۶ //

پیرمرد آلمانی در انتظار معرفی سرمربی جدید استقلال!

پیرمرد آلمانی منتظر است سرمربی جدید استقلال معرفی شود تا بلیت رفتن از ایران را اوکی کند و برود دنبال طلبش از آبی‌ها در فیفا.

پیرمرد آلمانی در انتظار معرفی سرمربی جدید استقلال!
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال و شفر وارد یک بازی شطرنج شده‌اند. باشگاه استقلال بعد از باخت این تیم به پدیده در مشهد و در ساعت ۲ بامداد روز هفتم اردیبهشت اعلام کرد قرارداد شفر تعلیق شده و فرهاد مجیدی مربی موقت این تیم است. باشگاه نگفت وینفرد شفر اخراج شده تا برگ برنده دست مرد آلمانی نیفتد. استقلال منتظر بود او از ایران برود و ترک کشور را دلیلی بر فسخ بداند و در مراجع فوتبالی دنیا متهم به پرداخت ضرر و زیان به شفر نشود، اما پیرمرد آلمانی که سرد و گرم چشیده است در تهران ماند و به تفریح پرداخت و حتی از پایتخت ایران در صفحه اینستاگرامش پست و استوری گذاشت تا بگوید «من هستم و جایی نرفتم». استقلال حالا باید برای لیگ نوزدهم سرمربی جدید معرفی کند. معرفی سرمربی و عقد قرارداد با او یعنی اخراج شفر!

پیرمرد آلمانی منتظر است سرمربی جدید استقلال معرفی شود تا بلیت رفتن از ایران را اوکی کند و برود دنبال طلبش از آبی‌ها در فیفا. استقلالی‌ها هم می‌دانند دنبال مربی خارجی که بروند، نمی‌توانند به او بگویند با سمت و عنوان مربی بیا در تیم ما کار کن تا بهانه دست شفر ندهند. گزینه خارجی فقط به عنوان سرمربی می‌آید و صحبت‌های فتحی، خطیر و دیگر عوامل باشگاه که محکم می‌گویند سرمربی فصل آینده استقلال قطعاً خارجی خواهد بود، بیشتر از اینکه هواداران را خوشحال کند باعث خشنودی شفر می‌شود. به‌خصوص در این مقطع که با درخشش فرهاد مجیدی در قامت سرمربی، کسب نتایج قابل قبول در این تیم و مصاحبه او بعد از بازی با سپیدرود مبنی بر رساندن استقلال به جایگاه واقعی‌اش، بسیاری از هواداران استقلال توقع دارند او سرمربی بماند و باشگاه قید سرمربی خارجی را بزند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان