//
کدخبر: ۱۸۸۸۷۰ //

اتفاقاتی عجیب در تبریز؛طرفداران همچنان در انتظار بازگشت اولیویرا

هواداران تراکتورسازی تبریز همچنان در انتظار آن هستند تا مربی پرتغالی محبوب خود را روی نیمکت این تیم ببینند.

اتفاقاتی عجیب در تبریز؛طرفداران همچنان در انتظار بازگشت اولیویرا
به گزارش فرتاک نیوز،

با اینکه مذاکرات مدیران باشگاه تراکتورسازی با جواد نکونام به آخرین مراحل خود نزدیک می‌شود و هر لحظه باید منتظر اخبار و تصاویر جدیدی از لحظه عقدقرارداد این مربی جوان و موفق با تراکتور باشیم، اما جو در تبریز چندان به سود نکونام نیست.

هواداران تراکتورسازی در هفته گذشته، همین جو را علیه علی دایی ساختند تا شانس‌های حضور این مربی در تبریز را از بین ببرند هر چند دایی بار‌ها گفته بود به خاطر خانواده و مشاغل اش نمی‌تواند در شهری غیر از تهران مربی گری کند و پیش از شروع مذاکرات، از سوی هر دو طرف، شرایط همکاری فراهم نمی‌شد.

با این حال، اتفاقات عجیبی در تبریز در حال رقم خوردن است. مثلا طرفداران این تیم همچنان در انتظار بازگشت تونی اولیویرا هستند! تونی در ۴ مقطع مختلف هدایت تراکتور را برعهده داشت و تا مرز قهرمانی در لیگ هم پیش رفت. حتی یک قهرمانی در جام حذفی که تنها جام تراکتورسازی در سطح اول فوتبال کشور است را به سرخ‌های تبریزی هدیه داد، ولی در نهایت به خاطر افزایش نتایج بد، مجبور به ترک تبریز شد.

حالا طرفداران تراکتورسازی امیدوارند بار دیگر فرصت حضور به تونی داده شود. او همچنان محبوب‌ترین مربی این سال‌های تراکتور است و طرفداران منتظرند تا تیمی با مالکیت زنوزی، تحت نظر تونی اولیویرا به لیگ برتر برگردد و یک فصل رویایی را پشت سر بگذارد. البته بعید می‌دانیم تونی برگردد، اما فعلا جو تبریز علیه مربیان ایرانی و موافق مربی متفاوت پرتغالی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان