//
کدخبر: ۱۸۷۶۵۸ //

ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم که حرف و حدیثی پیش نیاید!

هافبک تیم ماشین سازی تبریز گفت:‌ با تمام وجود بازی کردیم تا جلوی قهرمانی پرسپولیس در هفته گذشته را بگیریم.

ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم که حرف و حدیثی پیش نیاید!
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار، درمورد بازی پایانی ماشین سازی مقابل پدیده گفت: چون هفته آخر برای تمام تیم‌ها حساس است ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم که حرف و حدیثی پیش نیاید. این روزها بازار شایعه داغ است و هر بازی یک داستانی دارد. ما تمام تلاش‌مان را می‌‌کنیم که اتفاقات خوب در این بازی بیفتد و انشاءالله برنده بازی باشیم. 

یوسفی درمورد بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس و  اینکه ماشین‌سازی شانس شکست دادن صدرنشین را داشت، گفت: ما در آن بازی واقعا خوب بازی کردیم اما پرسپولیس هم موقعیت‌های خوبی داشت و به نظرم حقش بود که یک مساوی به دست بیاورد. ما با تمام وجود بازی کردیم تا جلوی قهرمانی پرسپولیس در هفته گذشته را بگیریم و این کار را هم انجام دادیم. اگر تیم‌های دیگر باهوش‌تر بودند اتفاقات دیگری در هفته آخر برای قهرمانی رقم می‌خورد. تمام تلاشمان را کردیم که پرسپولیس را متوقف کنیم اما تیم‌های دیگر نتوانستند از این فرصت استفاده کنند. به هر حال کسب یک امتیاز هم در ورزشگاه آزادی نتیجه خوبی بود. 

وی درخصوص شرایطی که برای رضا خالقی‌فر در ماشین‌سازی بوجود آمده گفت: رضا خالقی‌فر را همه از نظر اخلاقی و رفتاری می‌شناسند. من خودم دوست نداشتم این اتفاق بیفتد. او کسی است که همیشه در مسائل مختلف برای بازیکنان صحبت و به آنها کمک می‌کرد. به هر حال یک اتفاق درون تیمی افتاده که من نمی‌توانم زیاد درمورد آن صحبت کنم و در این مورد بهتر است کادر فنی صحبت کند. 

یوسفی در مورد ادامه همکاری با ماشین سازی در فصل آینده و همچنین تمایل مدیرعامل باشگاه برای تمدید قرارداد با او گفت: من شهر تبریز را دوست دارم. شرایط بازی کردن در اینجا خوب است و ورزشگاه بنیان دیزل واقعا چمن خوبی دارد. از نظر مالی هم سال بدی نداشتیم. آقای نصیرزاده لطف دارند که برای تمدید قرارداد با ما صحبت کردند. در این خصوص صحبت‌هایی شده اما هنوز یک بازی باقی مانده است. انشاءالله بعد از بازی با پدیده صحبت‌های مفصل را انجام می‌دهیم تا ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان