//
کدخبر: ۱۸۷۶۲۵ //

سرمربی واقعی یوونتوس،رونالدو است!

رئیس باشگاه ناپولی در اظهار نظری جالب تاکید کرد که کریستیانو رونالدو، سرمربی واقعی یوونتوس است و نه آلگری.

سرمربی واقعی یوونتوس،رونالدو است!
به گزارش فرتاک نیوز،

و ‌به نقل از کوریره دلو اسپورت، بعد از این که کریستیانو رونالدو قصد جدایی از رئال مادرید را داشت با پیشنهاد یوونتوس و ناپولی دو تیم بزرگ ایتالیایی مواجه شد و او در نهایت تصمیم گرفت که یووه را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

اورلیو دی لورینتیس، رئیس باشگاه ناپولی اظهار نظر جالبی درباره مهاجم پرتغالی تیمش داشت. او در این رابطه، گفت: کریستیانو، بازیکن با شخصیت بسیار بزرگی است. به نظرم سرمربی واقعی یوونتوس او است. محرک و عامل اصلی انگیزه در یوونتوس، رونالدو است.

او در ادامه‌ اظهاراتش همچنین، اضافه کرد: به خاطر بیاورید رونالدو را زمانی که در تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال نیمکت نشین بود. کریستیانو روی نیمکت بیشتر از سرمربی تیم فریاد می‌زد و این به خوبی نشان می‌دهد که ‌ نقشی پر رنگ‌تر از سرمربی تیم دارد.

رئیس باشگاه ناپولی در پاسخ به این سوال که آیا از عقد قرارداد با این مهاجم پرتغالی پشیمان نیست، در این باره توضیح داد: نمی‌توانستم او را تحمل کنم. پدر و مادر به من یاد داده‌اند که تصمیمی که می‌گیرم براساس توانایی‌ام باشد. من مجبور به اثبات چیزی نیستم چرا که در طول زندگی ام و از زمان که ۲۵ سال داشته‌ام تا حال حاضر انسانی موفق بوده‌ام.

ناپولی بعد از یوونتوس بهترین عملکرد را داشت و در رده دوم جدول رده‌بندی فصل را به پایان خواهد رساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۶۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان