//
کدخبر: ۱۸۶۱۸۵ //

حدادی فر:برای همه ما این حوادث خیلی عجیب بود/پیش بینی این کار را نمی کردیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که اگر تعداد هوادارانی که به زمین آمدند بیشتر بود حتی احتمال مرگ بازیکنان هم می رفت.

حدادی فر:برای همه ما این حوادث خیلی عجیب بود/پیش بینی این کار را نمی کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موفق شد با کسب یک تساوی در برابر الزورا عراق صعودش را از مرحله گروهی با 11 امتیاز قطعی کند تا به عنوان تنها نماینده باشگاه های ایران به مرحله یک چهارم نهایی خود را معرفی کرده باشد.

قاسم حدادی فر کاپیتان و هافبک خلاق و با اخلاق تیم فوتبال ذوب درخصوص آخرین بازی این تیم مقابل الزورا عراق و حاشیه های فراوانش، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار اظهار داشت: «اگر بخواهم در ارتباط با حاشیه های بازی مقابل الزورا صحبت کنم باید بگویم تماشاگران این تیم از ابتدای نیمه دوم شروع به فحاشی علیه بازیکنان ما کردند. ضمن آنکه توپ جمع کن این دیدار هم بچه ها را اذیت کرد و توپ را به بچه ها نمی داد و در کل جو را به هم ریختند.»

او در ادامه درخصوص اتفاقات بعد از گل دوم ذوب آهن بیان کرد: «بعد از گل دوم ما یک دفعه دیدیم حدود 11 تا 12 هوادار به داخل زمین آمدند و با بطری و هرچه در دستشان بود بچه ها را مورد ضرب وشتم قرار دادند. ولی کلا برای همه ما این حوادث خیلی عجیب بود و واقعا ما پیش بینی این کار را نمی کردیم، شاید اگر فقط ده نفر دیگر به این جمع اضافه می شدند شاید حتی بچه های ما را می کشتند و یا جراحات شدیدی می دیدیم. ولی خدا را شکر که به خیر گذشت.»

حدادی فرضمن درخواست پیگیری از مسئولین گفت: «امیدوارم که مسئولین این ماجرا را پیگیری کنند چرا که واقعا نباید این اتفاقات بیفتد خصوصا در یک کشوری که ادعای برادری با ما را دارند. اما انصافا بازیکنان الزورا بسیار حرفه ای بودند و از همه بچه های ما معذرت خواهی کردند. ضمن اینکه این 10 تا 15 نفر را نمی شود به نام ملت عراق نوشت اما جو خیلی بدی بود. بعد از اتمام بازی هم حدود یک ساعت ونیم در رختکن محبوس بودیم و بعد از آن تحت شدید ترین تدابیر امنیتی ما را از ورزشگاه به هتل آوردند. خدارا شکر که به هر حال به خیر گذشت. امیدوارم دربازی بعدی که فکر می کنم در یک کشوردیگرکه احتمالا میزبان هستیم بتوانیم نتیجه بگیریم.»

 حدادی فر در باره تغییراتی که این روزها در حوزه مدیریتی تیم در حال به وقوع پیوستن است اشاره کرد: «من فکر می کنم درباره این گونه تغییرات و مباحث بیرون از زمین فوتبال ارتباطی به من نداشته باشد و انشاء الله هر تصمیمی که گرفته می شود در کل به نفع باشگاه و مجوعه ذوب آهن باشد. اما امیدوارم آن کسانی که برای باشگاه زحمت می کشند حفظ بشوند. همانطور که گفتم من نمی توانم در ارتباط با مباحث بیرون از فوتبال اظهار نظر خاصی کنم. ما فوتبالیست هستیم و باید تمام تمرکز خودمان را روی زمین بگذاریم. فقط آرزو می کنم اتفاقات خوبی در تیم بیفتد چون واقعا حیف است و در حال حاضر شرایط خیلی خوبی داریم.»

وی همچنین افزود: «واقعا نمی خواهم در باره نیم فصل اول صحبت کنم چون یک نیم فصل کابوس واری را پشت سر گذاشتیم. خیلی سخت بود و روزهای بسیار بدی را سپری کردیم، اما نیم فصل دوم از تک تک لحظاتی که کنارهم بودیم لذت بردیم و واقعا یک جو دوستانه وصمیمی در تیم حاکم بود. امیدوارم این روزهای خوب چه تا پایان فصل و چ در فصل بعدی ادامه دار باشد تا مردم اصفهان و خصوصا هواداران ذوب آهن و کارکنان زحمتکش کارخانه ذوب آهن که واقعا گردن همه ما حق دارند بتوانند روزهای خوب ذوب آهن را دوباره ببینند.»

 او در پایان صحبتش تاکید کرد: «بعد از دیدار مقابل سایپا که ما یک نتیجه بدی را گرفتیم کامنت های خوبی به ما رسید وتماشاگران حمایت بسیار خوبی را از ما انجام دادند که واقعا حرفه ای برخورد کردند. خدا را شکر که ما در دو بازی بعدی توانستیم جواب محبت های آنها را بدهیم و از همه آنها سپاسگزارم. از آنها هواداران می خواهم تا اخرین لحظه پشت تیمشان، بازیکنان و کادر فنی و مسئولین زحمتکش خودشان بایستند تا با هم با ادامه این روند، ثمره خوبی را هم به دست بیاوریم .»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان