//
کدخبر: ۱۸۶۰۳۵ //

امروز؛برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی فوتسال بانوان

تیم ملی فوتسال بانوان ایران که در روسیه بسر می برد امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود در این کشور به مصاف تیم اسپانیا می رود.

امروز؛برگزاری آخرین دیدار تدارکاتی فوتسال بانوان
به گزارش فرتاک نیوز،

بانوان ایران که عنوان قهرمانی آسیا را یدک می کشند در اولین بازی با نتیجه 7-1 در برابر پرتغال شکست خوردند و در دومین بازی نتیجه را به روسیه دو بر صفر واگذار کردند. اسپانیا در جام ملت های اخیر عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کرد و پرتغال هم دوم شد. هر چند در این تورنمنت پرتغال با نتیجه 4-2 اسپانیا را شکست داد و انتقام بازی فینال در جام ملت ها را گرفت. 

 

علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در خصوص عملکرد تیم ملی در این رقابت ها گفت: جدای از نتیجه از عملکرد تیم راضی هستم و اگر برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم در آسیا بدون شک حرف اول را می زنیم و در جهان نیز می توانیم آینده درخشانی داشته باشیم. اما رخ دادن این اتفاق مستلزم برنامه ریزی دقیق و اجرای آن است. همانطور که بارها اعلام کردم خستگی یکی از عوامل عدم نتیجه گیری مناسب در این تورنمنت بود. اگر نفراتمان سرحال تر بودند شاید بازی اول نتیجه بهتر بود. در بازی اول 6 بار بازیکنانم با دروازه بان پرتغال تک به تک شدند اما عدم تمرکز و خستگی به آسانی باعث شد تا موقعیت هایمان را از دست بدهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان