//
کدخبر: ۱۷۲۳۱۵ //

اسکودرو:امیدوارم تحریم یکجانبه امریکا علیه ایران پایان یابد

رییس مجلس سنا اسپانیا در دیدار سفیر ایران در مادرید گفت که امیدوارم محدودیت های ناشی از تحریم های یکجانبه امریکا علیه تهران هرچه زودتر پایان یابد.

اسکودرو:امیدوارم تحریم یکجانبه امریکا علیه ایران پایان یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

«پیو گارسیا اسکودرو» در دیدار 'حسن قشقاوی' همچنین ابراز امیدواری کرد که اتحادیه اروپا بتواند با اتخاذ سیاست های سازنده، تضمین های لازم را برای حفظ برجام و بهره مندی ایران از این توافق ارائه کند.
وی تأکید کرد: تحریم های یکجانبه امریکا علیه ایران به منافع شرکت های تهران و مادرید خسارت وارد کرده است.
رییس مجلس سنا با اشاره سفر سال گذشته اش به ایران که از آن به عنوان خاطره خوب و به یاد ماندنی یاد و بر اهمیت تقویت و توسعه روابط دو کشور در حوزه های مختلف تاکید کرد. 
سفیر تهران در مادرید نیز در این دیدار ضمن تشریح روابط خوب و رو به رشد ایران و اسپانیا طی سال های اخیر در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پارلمانی گفت : مجالس دو کشور در کمک به گسترش و تحکیم روابط میان تهران و مادرید نقش بسیار حایز اهمیت و مهمی برعهده دارند.
قشقاوی ابراز امیدواری کرد تعاملات و همکاری های پارلمانی میان دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
وی همچنین با اشاره به همکاری های خوب دو کشور در حوزه فرهنگی و فعالیت های برجسته صورت گرفته در این زمینه، گفت ،با همکاری موزه باستانشناسی آلیکانته نمایشگاه «ایران: مهدن تمدن ها» از 14 مارس 2019 ( 23 اسفند) بمدت پنج ماه گشایش خواهد یافت که می تواند نقش مهمی در نزدیکی و آشنایی هر چه بیشتر دو ملت با فرهنگ و تاریخ یکدیگر داشته باشد. 
قشقاوی همچنین بر لزوم پایبندی کشورهای اروپایی به تعهدات خود در چارچوب برجام و اقدام برای تأمین منافع اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان