//
کدخبر: ۱۸۵۶۷۴ //

قلعه نویی با چالشی جدید روبرو شد

محسن مسلمان به دلیل محرومیت نمی تواند در دیدار برابر پدیده بازی کند و شرایط کومان هم مشخص نیست.

قلعه نویی با چالشی جدید روبرو شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرقلعه نویی در دیدار برابر ماشین سازی به دلیل مصدومیت ولادیمیر کومان از محسن مسلمان در ترکیب اصلی استفاده کرد و حضور توامان مهدی کیانی، محمد کریمی و مسلمان که بازیکنانی مسلط روی توپ به شمار می روند، سبب شد تا خلاقیت خوبی در خط میانی طلایی پوشان ایجاد شود و آنها به یک پیروزی شیرین هم رسیدند.

اگر مسلمان مصدوم نمی شد، با توجه به اینکه وضعیت مصدومیت کومان چندان خوش بینانه به نظر نمی رسد، شاید سرمربی سپاهان بار دیگر همان مثلث دیدار برابر ماشین سازی را به زمین می فرستاد، اما حالا قلعه نویی با چالش جدیدی روبرو شده که چندان هم با آن نا آشنا نیست.

سرمربی باتجربه سپاهان همواره طی بازی های فصل از مهدی کیانی و ولادیمیر کومان در ترکیب استفاده کرده و برای انتخاب بازیکن سوم چالش داشته است. قلعه نویی گاهی از مسلمان استفاده کرده، گاهی از بختیار و بیشتر مواقع با محمد کریمی و شهباززاده کارش را پیش برده و حالا چند هفته ای می شود که دوباره به هفته های ابتدایی لیگ بازگشته و از محمد کریمی در ترکیب اصلی تیم بهره می برد.

تمرین امروز طلایی پوشان از ساعت 7 در شرایطی آغاز شده که امیرقلعه نویی باید برای انتخاب یک بازیکن برای دیدار حساس برابر پدیده تصمیم گیری کند. کومان اگرچه پزشک باشگاه گفته به بازی می رسد اما شاید در صورت آمادگی هم قلعه نویی در موردش ریسک نکند و مسلمان هم با محرومیت روبرو شده. این یعنی دو گزینه محتمل از دسترس سرمربی سپاهان خارج شده اند.

با تمام این اوصاف اما در خط میانی بازیکنان خوبی در ترکیب طلایی پوشان حضور دارند. سرمربی سپاهان برای حل این چالش چند گزینه پیش رو دارد؛ اینکه بار دیگر علی قربانی را به ترکیب اصلی بازگرداند و با حضور شهباززاده در خط میانی تیمش را راهی میدان کند یا جلال علی محمدی را زوج محمد کریمی کند. 

البته که گزینه های دیگری نظیر حضور حامد بحیرایی در کنار کیانی و بازی کردن با محمد کریمی به عنوان تک هافبک تهاجمی تیم هم وجود دارند که در نهایت این امیرقلعه نویی است که باید در این رابطه تصمیم گیری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان