//
کدخبر: ۱۸۵۰۰۰ //

ترس فیروز کریمی از محرومیت/سنگ نبود،بطری بود!

دیروز در فیلم کوتاهی که از فیروز کریمی در پشت صحنه برنامه ستاره‌ساز منتشر شد، کریمی گفت: «سنگ به سرم نخورد، بطری آب‌معدنی بود.

ترس فیروز کریمی از محرومیت/سنگ نبود،بطری بود!
به گزارش فرتاک نیوز،

یک روز پس از آن که پرتاب سنگ منجر به خونریزی سر و بیهوشی فیروز کریمی شد، آقافیروز به تهران آمد تا خودش را به استودیوی ضبط برنامه ستاره‌ساز برساند. محمدرضا احمدی هم روبه‌رویش نشست و یک فیلم کوتاه از او منتشر کردند تا مشخص شود حال کریمی خوب است و ملالی نیست جز جای درِ بطری آب‌معدنی روی سر!

فیروز کریمی گل مساوی تیمش را ندید چرا که او را به بیمارستان منتقل کرده بودند، اما دیروز در فیلم کوتاهی که از او پشت صحنه برنامه ستاره‌ساز منتشر شد، کریمی گفت: «سنگ به سرم نخورد، بطری آب‌معدنی بود!»

آقافیروز که نگران است به خاطر پرتاب سنگ، نفت مسجدسلیمان از میزبانی محروم شود، دیروز ترجیح داد حرفی درباره پرتاب سنگ نزند و گفت: «یک بطری آب که فکر می‌کنم قرار بود برای بچه‌های ما فرستاده شود، از قسمت در بطری به سر من برخورد کرد و بیهوش شدم، ولی چیز خاصی نبود!»، اما نادر دست‌نشان می‌گوید: «می‌خواستند با سنگ بازیکنان سپیدرود را بزنند که سنگ اشتباهی به سر فیروز کریمی برخورد کرد. اگر آقافیروز دور از جانش می‌مرد، چه کسی جوابگو بود؟»

کریمی: سنگ نبود، بطری آب‌معدنی بود

با توجه به اتفاقاتی که در مسجدسلیمان رخ داد، احتمال محرومیت نفت از بازی خانگی بعدی وجود دارد و شاید این تیم مجبور شود بدون طرفدارانش میزبانی کند. این دقیقاً همان چیزی است که آقافیروز را می‌ترساند و باعث شده کریمی بگوید کسی سنگ به سرم نزد و بطری آب‌معدنی به سرم خورد.

داد و فریاد آقافیروز به خاطر پنالتی حکیم!‌

می‌گویند وقتی فیروز کریمی در بیمارستان متوجه شد حکیم نصاری پنالتی خراب کرده، داد و فریاد راه انداخت که چه کسی اجازه داد حکیم پنالتی بزند. کریمی دیروز در مصاحبه‌اش هم گفت: «من اگر بودم، پنالتی را حکیم نصاری نمی‌زد، چون او هفته قبل پنالتی خراب کرده بود.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۰۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان