//
کدخبر: ۱۸۴۷۱۸ //

ادعای والورده در مورد ژاوی؛روزی سرمربی بارسلونا خواهد شد!

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با سلتاویگو حاضر شد.

ادعای والورده در مورد ژاوی؛روزی سرمربی بارسلونا خواهد شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا هفته قبل و با برتری برابر لوانته قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کرد و دیدار این هفته مقابل سلتاویگو تشریفاتی است. والورده همچنین ضمن تمجید از ژاوی که در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می کند، مدعی شد وی روزی سرمربی بارسلونا خواهد شد.

دیدار برابر سلتاویگو: "ما برای این بازی مثل هر دیدار دیگری آماده می شویم و قصد ما اضافه کردن سه امتیاز دیگر به تعداد امتیازات جمع آوری شده است. ما پس از سه هفته برنامه های فشرده و متوالی در این بازی حاضر خواهیم شد و ما قصد داریم تغییراتی را در ترکیب تیم اعمال کنیم و از نظر من این تغییرات لازم است و من می توانم تضمین کنم که اینگونه تیم انگیزه بیشتری خواهد گرفت."

دیدار برگشت برابر لیورپول: "ما نتیجه خوبی در بازی رفت گرفتیم اما هیچ چیز هنوز تمام نشده و ما می دانیم که لیورپول قدرت انجام چه کارهایی را دارد، البته هنوز زمان برای نگرانی در مورد دیدار برگشت وجود دارد.

هم ما و هم لیورپول ابتدای هفته باید در لیگ های داخلی نیز به میدان برویم، اما ما همین حالا نیز قهرمان لالیگا شده ایم و لیورپول به دنبال فتح لیگ برتر است. هنگامیکه ما در در بازی رفت در نوکمپ بازی کردیم، آنها روزی یک استراحت اضافه تر داشتند. من فکر نمی کنم این عوامل خیلی مهم باشند و شاید مزیت کوچک به شمار آیند، اما این مسائل خیلی بزرگ نیست."

خداحافظی ژاوی در پایان فصل: "من نمی دانم آیا او بهترین بازیکن تاریخ بوده یا نه، اما قطعا او یکی از بهترین ها در طول تاریخ فوتبال است. من فکر می کنم که همه انتظار دارند که ژاوی روزی سرمربی بارسلونا شود و او از پتانسیل لازم در این خصوص برخوردار است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان