//
کدخبر: ۱۸۴۰۶۶ //

والورده معایب و نقاط قوت آبی‌ و اناری‌ها را برشمرد!

ارنستو والورده به عملکرد خوب تیمش در بازی خانگی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان ایمان دارد.

والورده معایب و نقاط قوت آبی‌ و اناری‌ها را برشمرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لیورپول در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از یک نبرد دشوار سخن گفت و معایب و نقاط قوت آبی‌ و اناری‌ها را برشمرد.

 سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است که با ریتم و پرس سریع و سنگینی بازی می‌کند. آن‌ها حریف سختی هستند و به راحتی شکست نمی‌خورند. لیورپول در کل فصل، تنها در یک بازی لیگ شکست خورده و این خود گویای همه چیز است. هدف ما پیروزی در این بازی است اما می‌دانیم گل نخوردن هم بسیار ارزشمند خواهد بود. باید 2 بازی خوب انجام دهیم. به نوعی توانسته‌ام تعادل را در تیم برقرار کنم. قهرمانی خود در لیگ را قطعی کرده‌ایم  اما فکر نمی‌کنم  در این مرحله خستگی اهمیت زیادی داشته باشد. لیورپول نسبت به فصل قبل تغییر زیادی نکرده. آن ها کیتا و آلیسون را خریده‌اند اما کم و بیش شبیه تیم فصل قبل هستند. 

 او در ادامه افزود: 15 دقیقه نخست هر نیمه بسیار مهم است. لیورپول در این بازه سعی می‌کند فشار بیاورد و خودش را بر تیم حریف تحمیل کند. 3 مهاجم لیورپول به طرز خارق العاده ای سریع هستند اما این مهم است که توپ چگونه به آن‌ها می رسد. بنابراین باید در جنگ‌های میانه زمین برنده باشیم تا توپ به راحتی به  رقیبنرسد.  لیورپول با ریتم و سرعت زیادی بازی می‌کند. کلوپ همین کار را در دورتموند کرده بود. آن‌ها با قدرت و سرعت بازی می‌کنند و 3 مهاجم زهردار دارند.مسی استراحت کرده اما ما 3  بازی لیگ در ظرف 7 روز داشتیم و قبل از آن  در دیدار مقابل منچستریونایتد به میدان رفتیم. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان