//
کدخبر: ۱۸۳۸۳۲ //

تکلیف شفر را به آینده موکول نکنید!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی شفر سر تمرین می‌رود و خواستار فیلمبرداری پسرش از اتفاقات می‌شو، قطعا برنامه‌هایی دارد.

تکلیف شفر را به آینده موکول نکنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگا در مورد اینکه اهالی فوتبال اخراج وینفرد شفر از استقلال و جلوگیری از ورود او به تمرین این تیم را با نوع کنار گذاشتن مانوئل ژوزه مقایسه می‌کنند، اظهار داشت: اینکه شفر به مانند ژوزه بعد از کنار گذاشته شدن از کادر فنی سر تمرین تیمش می‌رود و پسرش از راه ندادن او به محل تمرین فیلم می‌گیرد نشان می‌دهد که او هم برنامه‌هایی دارد. ژوزه مربی‌ای بود که به این گونه کارها وارد بود و به برنامه کارهای خود را پیش برده و در نهایت از ایران فرار کرد تا نتوانیم با او توافق کنیم. اگرچه عملکرد مدیران بعد از من در پرسپولیس کمک خیلی زیادی به پرونده ژوزه کرد و به نوعی به وی قدرت داده شد. متاسفانه مسئولان بعد از من در پرسپولیس پیگیر پرونده ژوزه نشدند و او هم خیلی خوب نقشه‌‌هایش را پیش برد اما اگر من می‌ماندم اجازه نمی دادم ژوزه به هدف‌هایش برسد.

وی خطاب به مدیران باشگاه استقلال نیز یادآور شد: به استقلالی‌ها توصیه می‌کنم که تکلیف شفر را تا زمانی که هست مشخص کنند و این کار را به آینده موکول نکنند. اینکه شفر خودش سر تمرین رفته و خواسته از اتفاقاتی که رخ می‌دهد فیلمبرداری شود یعنی اینکه او هم برنامه‌هایی دارد. اگر هم شفر بدون اطلاع ایران را ترک کرد از طریق مراجع قانونی سریع پیگیر شده و از او شکایت کنند، کاری که ما در پرسپولیس کردیم اما مدیران بعدی پیگیر نشدند و کار به جایی رسید که 300 هزار دلار طلب مانوئل بعد از چند سال با جریمه چند برابری مواجه شد.

رویانیان در پایان یادآور شد: قطعا افرادی هستند که به این مربیان خارجی مشاوره می‌دهند تا چگونه بتوانند از باشگاه‌ها پول بگیرند. اقدام امروز شفر هم مطمئنا پشت پرده‌ای دارد و افرادی پشت این ماجرا هستند که او را راهنمایی می‌کنند. امیدوارم مسئولان باشگاه استقلال از اتفاقی که برای مانوئل ژوزه و پرسپولیس رخ داد درس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان