//
کدخبر: ۱۸۳۶۰۷ //

واکنش بهتاش فریبا به انتخاب مجیدی بعنوان سرمربی موقت استقلال

بهتاش فریبا، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال نسبت به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال واکنش نشان داد.

واکنش بهتاش فریبا به انتخاب مجیدی بعنوان سرمربی موقت استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تا پایان فصل اظهار داشت: من گفته بودم پایان فصل تغییرات صورت بگیرد، چون سه دیدار تقریبا راحت برای استقلال در پیش است. تنها بازی سخت استقلال مقابل صنعت نفت آبادان است که نه برای سهمیه می‌جنگد و نه دغدغه سقوط دارد.

وی افزود: هنوز باورم نمی‌شود که مجیدی سرمربی موقت استقلال شده است، چون روز گذشته عنوان کردند چنین چیزی درست نیست. برای مجیدی آرزوی موفقیت می‌کنم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه در موقعیت سختی تصمیم گرفته‌اند. استقلال 6 سال است قهرمان لیگ نشده و هواداران به حق ناراحت هستند. امسال هزینه‌های زیادی صورت گرفت و سطح توقع مردم بالا رفت. تکلیف استقلال در لیگ قهرمانان مشخص نیست، در لیگ برتر امیدی به قهرمانی ندارد و جام حذفی را از دست داده است. دربی نیز با شکست همراه شد تا همه آیتم‌های مهم برای هواداران از دست برود.

 

فریبا ادامه داد: من گفتم سه بازی لیگ به پایان برسد و سپس تصمیم بگیرند. حتما فشار هواداران و هیئت مدیره باعث چنین تصمیمی شده است. مجیدی مدتی است در تیم حضور دارد و امیدوارم نتایج خوبی با استقلال بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان