//
کدخبر: ۱۸۳۴۴۹ //

دو خروجی بزرگ استقلال پس از برکناری شفر

باشگاه استقلال با چالش بزرگی به نام فصل نقل‌وانتقالات رو به رو است.

دو خروجی بزرگ استقلال پس از برکناری شفر
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال، پس از شکست مقابل پدیده با حاشیه‌های جدیدی از جنس اخراج شفر و انتخاب سرمربی جدید دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

منابع نزدیک به باشگاه استقلال فاش کرده‌اند که سران این تیم به دنبال کنار گذاشتن شفر به صورت توافقی هستند و تا انتهای فصل فرهاد مجیدی وظیفه هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت.

این طور که از شواهد پیداست، علی خطر از هفتۀ‌ها قبل با چند گزینه خارجی وارد مذاکرده شده و به احتمال زیاد یک سرمربی خارجی بزرگ فصل آینده هدایت آبی‌پوشان را برعده خواهد داشت.

اما برکناری شفر و آوردن مربی جدید با توجه به وضعیت ارز در داخل کشورمان تبعات سنگینی از لحاظ مالی برای باشگاه استقلال به همراه خواهد داشت.

این نکته زمانی حائز اهمین تر می‌شود که دریابیم مدیران آبی‌برای دائمی کردن قرداد دو بازیکن خود نیز نیاز مبرمی به دلار دارند، با این وجود در صورت درست از آب درآمدن گمانه‌زنی‌ها در خصوص اخراج شفر و آوردن یک سرمربی بزرگ خارجی به جای او، استقلالی‌ها باید قید پاتوسی و نورافکن را بزنند چرا که دیگر دلاری برای باشگاه نمی‌ماند تا بتواند پول رضایت‌ ‌نامه این دو بازیکن را بدهد.

-126072

امید نورافکن

    -68211

پاتوسی

این نکته را هم نباید فراموش کرد که مربیان خارجی روی بازیکنان خارجی تیمشان حساسیت خاصی دارند و به همین دلیل هیچ بعید نیست که مربی آینده آبی‌پوشان به جای پاتوسی بازیکن دیگری را از باشگاه درخواست کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان