//
کدخبر: ۱۸۳۱۵۸ //

حسن زاده:رفتار کادر فنی پرسپولیس و سپاهان دور از انتظار بود

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گفت: مسلما اتفاقات این پرونده را به دقت بررسی و تا جایی که قانون اجازه دهد، سختگیرانه برخورد خواهیم کرد.

حسن زاده:رفتار کادر فنی پرسپولیس و سپاهان دور از انتظار بود
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از فدراسیون فوتبال اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره دیدار شب گذشته تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان گفت: منتظریم تا گزارش مقامات رسمی مسابقه به ما برسد. ناظران انضباطی که در ورزشگاه بودند، جزئیات اتفاقاتی که مربوط به رفتار عوامل و تماشاگران هر دو تیم می‌شود را منعکس کردند و قطعا پس از وصول گزارش با رعایت مهلت حق دفاع در اولین فرصت ممکن رسیدگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از اینکه رفتار‌های غیر ورزشی برخی تماشاگران قبل از شروع، در حین و حتی بعد از مسابقه زشت و ناپسند بوده و در شان مسابقه بزرگی که به طور مستقیم در معرض دید میلیون‌ها تماشاگر تلویزیونی قرار گرفته، مسلما این پرونده را به دقت بررسی خواهیم کرد و، چون در بخشی از این رفتار‌ها سلامتی حاضرین در ورزشگاه به خطر افتاده، تا جایی که قانون اجازه دهد، سختگیرانه برخورد خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی افزود: یکی از نکات مهم مسابقه روز گذشته آشفتگی نیمکت‌ها و رفتار‌های غیر مسئولانه کادر فنی دو تیم بوده است و انتظار می‌رفت بزرگتر‌های هر دو تیم در تلطیف اوضاع و احوال و ایجاد آرامش در ورزشگاه، بیشتر موثر باشند که متاسفانه اینگونه نشد. در هر صورت کمیته انضباطی به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان