//
کدخبر: ۱۸۳۱۵۱ //

باشگاه سپاهان از گلر پرسپولیس شکایت کرد!

باشگاه سپاهان اعلام کرد از علیرضا بیرانوند به دلیل رفتاری که در زمین داشت و همینطور از مسئول کانون هواداران پرسپولیس شکایت خواهد کرد.

باشگاه سپاهان از گلر پرسپولیس شکایت کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار پرسپولیس و سپاهان پر بود از حواشی؛ حواشی ای که پیش از آغاز بازی شروع شده بود و حتی حالا که چند ساعت از پایان بازی گذشته ادامه دارد.

ساعتی پیش باشگاه پرسپولیس در اظهانظری رسمی اعلام کرد که از سیاوش یزدانی به دلیل حرف هایی که در میکسدزون خبری داشته شکایت خواهد کرد و حالا هم باشگاه سپاهان درصدد انجام رفتاری مشابه باشگاه پرسپولیس در قبال رفتاری است که بیرانوند در درگیری با استنلی کی روش طی نیمه دوم بازی از خود نشان داد و به دنبال شکایت از گلر سرخپوشان است. علاوه بر این باشگاه سپاهان معتقد است رفتار مسئول کانون هواداران پرسپولیس یک روز پیش از دیدار این تیم برابر سپاهان تاثیر زیادی در نا آرامی های ایجاد شده داشته است.

روابط عمومی باشگاه سپاهان، متن زیر را در اختیار خبرنگار قرار داده که حکایت از شکایت باشگاه اصفهانی از بیرانوند و مسئول کانون هواداران پرسپولیس دارد.

باشگاه سپاهان در مراجع قضایی و کمیته اخلاق از دروازه بان پرسپولیس به دلیل توهین آشکار و استفاده از الفاظ زشت و خارج از عرف شکایت خواهد کرد. همچنین مسئول کانون هواداران پرسپولیس یک روز قبل بازی در فضای مجازی رسما هواداران سپاهان را تهدید کرده بود و  پیش از شروع بازی نیز به وسیله بلندگو هایی که دور تادور زمین هستند، هواداران باشگاه سپاهان را به صورت علنی تهدید کرده و باشگاه این حق را برای خود محفوظ دارد تا برای احقاق حق خود در این زمینه مدارکی که در اختیار دارد را برای رسیدگی قانونی به مراجع ذی صلاح ارسال کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۱۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان