//
کدخبر: ۱۸۳۰۸۴ //
سرمربی سپیدرود رشت:

اشتباهات ناخواسته بازیکنان باعث دریافت ۲ گل از فولاد خوزستان شد

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به بازی سخت و نفس گیر برابر فولاد خوزستان، گفت: اشتباهات ناخواسته بازیکنان سبب دریافت دو گل از فولاد خوزستان در نیمه نخست شد.

اشتباهات ناخواسته بازیکنان باعث دریافت ۲ گل از فولاد خوزستان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر دست‌نشان در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان با اشاره به اینکه این بازی همانند سایز بازی سخت و نفس گیری بود، اظهار کرد: فولاد خوزستان دارای ستاره‌های بسیاری بود.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست روی اشتباهات ناخواسته بازیکنان سپیدرود دو گل دریافت کردیم، افزود: بعد از دریافت گل‌ها فولاد خوزستان موقعیت زیادی روی دروازه سپیدرود ایجاد نکرد.

دست‌نشان با اشاره به اینکه امروز شاهد بازی دفاعی از تیم فولاد خوزستان بودیم، گفت: هیچ وقت چنین بازی از تیم فولاد ندیده بودم.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه غیبت میلاد قربانزاده سبب شد که در دفاع چپ با مشکل مواجه شویم، بیان کرد: بازیکنان جانشین نیز نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب بازیکنان ترکیب اصلی تیم امری سلیقه‌ای است، تصریح کرد: شاید اگر به جز این بازیکنان، بازیکنان دیگری در ترکیب تیم بودند نیز شرایط به همین گونه رقم می‌خورد.

دست نشان با بیان اینکه باید تمرکز و شناخت بیشتری بازی کنیم، افزود: به دنبال تغییر روش بازی در سپیدرود برای رفع این مشکل هستیم.

وی در ادامه به گل نشدن ضربه پنالتی نیز اشاره و آن را وابسته به شانس عنوان کرد و گفت: داور می‌توانست یک پنالتی در نیمه نخست بازی به نفع سپیدرود بگیرد و حتی وقت اضافه نیز بیش از این بود.

سرمربی سپیدرود رشت همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره عدم استفاده از مهدوی از ابتدای بازی، ادامه داد: اجازه بدهید در انتخاب بازیکنان استقلال رأی داشته باشم. زیبای فوتبال همین حوادث است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان