//
کدخبر: ۱۸۳۰۵۷ //
سپیدرود 1-2 فولاد؛

پیروزی شاگردان قطبی در رشت/ سپیدرود یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد

تیم فولاد در یک بازی خارج از خانه در هفته بیست و هفتم مقابل سپیدرود به برتری رسیدند.

 پیروزی شاگردان قطبی در رشت/ سپیدرود یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امروز دو تیم سپیدرود و فولاد از ساعت 17:15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند.

شاگردان قطبی بازی را در نیمه اول خیلی بهتر از تیم میزبان آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. فولادی‌ها خیلی زود در این بازی به گل رسیدند و آرش افشین در دقیقه 9 روی پاس لوسیانو پریرا گل اول را به ثمر رساند. بعد از این گل تیم میزبان به دنبال جبران نتیجه بود ولی بازهم شاگردان قطبی برتر زمین بودند و این بار نوبت پریرا بود که در دقیقه 27 روی پاس جعفری گل دوم را برای تیم میهمان به ثمر رساند. نیمه اول این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود فولاد به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم تیم سپیدرود با چهره‌ای جدید وارد زمین شد و از همان دقایق ابتدایی بازی نبض کار را در اختیار گرفت و حملات خود را روی دروازه فولاد پی‌ریزی کرد. حملات سپیدرود ادامه پیدا کرد که در نهایت روی حرکت زیبای محمد بلبلی یک پنالتی برای تیم میهمان به دست آمد ولی مهرداد بایرامی توپ را به تیرک دروازه زد و این فرصت خوب از دست رفت. در ادامه بلبلی در دقیقه 75 گل اول را برای سپیدرود به ثمر رساند. شاگردان دست‌نشان در دقایق پایانی بازی تلاش زیادی انجام دادند که به گل برسند ولی در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

فولاد با این پیروزی 36 امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت و سپیدرود نیز با 19 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند و یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۰۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان