//
کدخبر: ۱۴۳۷۳۸ //

حاشیه های دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپیدرود

پنجمین شکست تیم فولاد خوزستان در حالی برابر تیم سپیدرود رقم خورد که اعتراض شدید هواداران این تیم نسبت به عملکرد کادر فنی و مدیریت باشگاه منجر به شکسته شدن شیشه درب ورودی جایگاه وی آی پی و خبرنگاران ورزشگاه غدیر اهواز شد.

حاشیه های دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپیدرود
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپیدرود از هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود تیم به پایان رسید که این نتیجه باعث شد هواداران اندک فولادی با سر دادن شعار علیه کادر فنی و مدیریت باشگاه اعتراض کنند.

2 تیم فولاد خوزستان و سپیدرود رشت روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.

* پس از شکسته شدن صندلی های ورزشگاه غدیر هنگام بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر، این بار نوبت به شکسته شدن شیشه درب ورود به جایگاه وی آی پی و خبرنگاران بود.

* با وجود اینکه تماشای این دیدار برای تماشاگران خوزستانی رایگان بود اما در این دیدار تنها 300 تماشاگر از نزدیک نظاره گر بازی بودند، برخی کارشناسان معتقدند عملکرد ضعیف تیم های خوزستانی در چند سال اخیر باعث شده که تماشاگران از طریق تلویزیون نظاره گر بازی باشند.

* حدود 50 تماشاگر تیم سپیدرود که در ورزشگاه غدیر حاضر بودند از نزدیک نظاره گر بازی بودند.

* افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به همراه مدیرعامل باشگاه های فولاد از جایگاه وی آی پی نظاره گر این دیدار بودند.

* با وجود صحبت های مدیر ورزشگاه غدیر اهواز در خصوص تعویض کردن نمیکت های ذخیره بازیکنان اما تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است این در حالی است که خوزستان چهار نماینده در لیگ برتر دارد.

* در دقیقه 18 بازی حسین ابراهیمی بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان از درون محوطه جریمه دروازه تیم فولاد را باز کرد.

* در دقیقه 40 بازی میلاد بدرقه مدافع تیم فولاد خوزستان موجب سرنگون شدن بازیکن حریف در محوطه جریمه شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. داور بازی ابتدا به بازیکن خاطی تیم فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد اما پس از مشورت با کمک خود مدافع تیم فولاد را از زمین بازی اخراج کرد.

* احسان مرادیان دروازه بان تیم فولاد خوزستان ضربه پنالتی محمد غلامی بازیکن تیم سپیدرود را مهار کرد و مانع از دومین گل این تیم شد.

* به هنگام بازی اثرات گرد و غبار روی صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز همچنان مشاهده می شد در حالی که مسئول ورزشگاه مدعی است تمامی صندلی ها پیش از هر بازی شست و شو می شود.

* ایلی استان سرمربی تیم فولاد خوزستان در تمام دقایق بازی به صورت ایستاده از کنار زمین تیم خود را کوچ می کرد.

* با وجود اینکه از ابتدای مسابقات لیگ، خبرنگاران از نبود اینترنت در ورزشگاه غدیر اهواز شاکی بودند در این هفته باز هم اثری از اینترنت نبود این در حالی است که خبرنگاران ورزشی استان های دیگر از وجود اینترنت بهره مند هستند.

* در نیمه دوم بازی فولاد عملکرد بهتری داشت و فشار بیشتری روی دروازه حریف آورد اما حملات این تیم فایده ای در پی نداشت و موقعیت های این تیم تبدیل به گل نشد.

* چمن ورزشگاه غدیر اهواز بر خلاف بازی های قبل از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود که مورد رضایت کادر فنی هر دو تیم قرار نگرفت.

* هواداران فولاد در پایان بازی به عبداله کرمی معترض شدند که این بازیکن قصد داشت به سمت آنها برود و با هواداران برخورد کند اما بازیکنان فولاد مانع از این کار شدند.

* قضاوت این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر بود که تورج عیوض محمدی و یوسف مغروری او را در امر قضاوت همراهی کردند.

* در این دیدار حسن بیت سعید و فرشاد سالاروند از تیم فولاد خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

* هواداران ناراحت تیم فولاد در انتهای بازی به تصمیم داور معترض بوده و علیه او شعار سر دادند.

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپیدرود به پایان رسید. تیم فولاد خوزستان با این شکست 11 امتیازی شد و در مکان سیزدهم رده بندی قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۷۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان