//
کدخبر: ۱۸۲۸۹۹ //

علوی:در کل بازی پایاپایی شاهد بودیم

سرمربی جوان استقلال خوزستان با ابراز رضایت از نحوه عملکرد تیم خود اعتقاد دارد بازی بهتری نسبت به نساجی به نمایش گذاشتند .

علوی:در کل بازی پایاپایی شاهد بودیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار دو تیم استقلال خوزستان و نساجی قائم شهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان با نتیجه تساوی به پایان رسید .بعد از اتمام این دیدار محمد علوی با حضور در نشست خبری ابتدا در خصوص شرایط این بازی اظهارداشت :« بازی  خوبی بود و هردو تیم به دنبال این بودند که سه امتیاز این بازی را بگیرند اما متاسفانه در نهایت به تک امتیاز اکتفا کردند ولی شاهد هستید که تیم ما حریفانش ظاهر می شود  .»

 وی در ادامه افزود:« تیم آقای جلالی هم تیم خوبی بود و در کل بازی پایاپایی شاهد بودیم اما در واقع تیم ما در کل چربش بیشتری نسبت به نساجی داشتیم» .

وی در خصوص خط حمله این تیم و بی دقتی مهاجمان در زدن ضربه  آخر گفت:« این سوال را پارسال هم از من در لیگ های دسته پایین تر می پرسیدند . در تیم ما  همگی در حمله شرکت می کنند و همه  در حال هجوم به دروازه هستند ، یعنی شما ببینید که دفاع راست ما در کنار دروازه حریف صاحب توپ شده است .در عین حال باید بگویم در کار دفاعی هم به همین گونه است که همگی در امور دفاعی  شرکت می کنند و خب این انتقال دفاع به حمله تا حدی سخت  است . متاسفانه تیم ما از نظر بندی تا حدی دچار ضعف بوده که رفته رفته  بهتر می شود. اما من خط حمله را کل تیم می بینم نه صرفا بازیکنانی که درفاز هجومی شرکت دارند. »

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص کم بازی کردن نامداری گفت: «او بازیکن ملی پوش و قابلی است، اما اعتقاد دارم هر بازیکنی باید خودش را در تمرینات و فرصتی که به دست می‌آورد باید نشان دهد.»

وی در خصوص اینکه چرا پاسهای بیشتری را پشت مدافعان نساجی برای باقر پور مهیا نکردند گفت :« نساجی در این مسابقه عقب نشسته بود و تاکتیک آنها این بود. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم تا ضد فوتبال و 70 درصد بازی هم در اختیار ما بود. وقتی تیمی عقب می‌نشیند سخت است که بتوانید  پاس های پشت دفاع ارسال کنید و به گل برسید.»

محمد علوی در مورد اینکه جلالی از تیم استقلال خوزستان تمجید کرد، گفت: « جلالی استاد من است و من  چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام و همیشه بازی های بسیار خوبی را از تیم هایی که وی سکان هدایتش را برعهده داشته شاهد بوده ایم .»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۸۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان