//
کدخبر: ۱۸۲۷۷۹ //

خداحافظی خاموش کفاشیان از فوتبال!

به نظر می رسد علی کفاشیان عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از فوتبال خداحافظی کرده است و همان طور که وعده داده بود با پایان سمت آسیایی اش دیگر در فدراسیون فوتبال ایران هم حاضر نخواهد شد.

خداحافظی خاموش کفاشیان از فوتبال!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی کفاشیان در اولین جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در سال 98 غایب بود. در خبر سایت فدراسیون فوتبال این چنین می خوانیم: نخستین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سال 98 با حضور رییس فدراسیون و حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، محمود اسلامیان، هدایت ممبینی، محمود شیعی، لیلا صوفی زاده و ابراهیم شکوری برگزار شد.

 

علی کفاشیان (زاده ۱۵ مرداد ۱۳۳۳ در نائین) نایب رییس اول پیشین فدراسیون فوتبال ایران است. او دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس تجارت بین‌الملل از دانشگاه ماستریخت است. از مهمترین پست‌های اجرایی وی می‌توان به مدیریت اداره نظارت ارز بانک مرکزی، معاون ورزشی و امور فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی و دبیرکل کمیته ملی المپیک اشاره کرد. کفاشیان از اعضای تیم ملی دو و میدانی کشور در رشته دوی ۱۱۰ متر بامانع بوده‌ است.

 

علی کفاشیان که به مدت 8 سال ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت بعد از محول کردن سمت خود به مهدی تاج، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال شد. او توامان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بود که با پایان دوران ماموریتش در کنفدراسیون فوتبال آسیا ترجیح داد از فوتبال خداحافظی کند و جالب اینکه جایگاه آسیایی اش را هم مهدی تاج گرفته است. او چندی پیش به بهانه قانون منع بکارگیری بازنشسته ها در نهادهای دولتی از سمت خود در کمیته فوتسال هم استعفاء کرد و پرهیزکار جای او را گرفت.

 

علی کفاشیان در گفتگویی با خبرنگار خبر ورزشی این خبر را تایید کرد و گفت دیگر به فدراسیون فوتبال نمی رود! علی کفاشیان در حال حاضر همان طور که اشاره کرد عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بشمار می رود و در حالی شاهد خداحافظی خاموش او از فوتبال هستیم که قانونگذار قانع شده که عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال شغل به حساب نمی آید، به این خاطر که عضو هیات رییسه نهایتا هفته ای یکی دو ساعت در جلسات شرکت می کند و حقوقی هم نمی گیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان