//
کدخبر: ۱۸۲۷۶۱ //

تنها یک باشگاه برای جذب ستاره رئال ابراز تمایل کرد

روزنامه انگلیسی میرر ادعا کرد تنها یک باشگاه برای جذب گرت بیل، ستاره رئال مادرید ابراز تمایل کرده ولی این باشگاه منچستریونایتد نیست بلکه باشگاهی چینی است.

 تنها یک باشگاه برای جذب ستاره رئال ابراز تمایل کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

با اینکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره قصد منچستریونایتد برای انتقال گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید به اولدترافورد مطرح شده ولی روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید چیزی که مدیران رئال مادرید را شگفت‌زده کرده این است که تا این لحظه تنها باشگاهی که برای جذب بیل به این باشگاه اسپانیایی نزدیک شده، نه منچستریونایتد بلکه باشگاهی چینی بوده است.

میرر به نقل از منابع اسپانیایی نزدیک به رئال مادرید می‌گوید مدیران این غول اسپانیایی به شدت منتظر دریافت پیشنهاد برای واگذاری گرت بیل هستند چون دیگر مایل به ادامه همکاری با ستاره ولزی نیستند ولی تا این لحظه تنها یک پیشنهاد آن هم از طرف باشگاهی چینی دریافت کرده‌اند.

علت اینکه رئال تمایل زیادی برای واگذاری گرت بیل به یونایتد دارد این است که قصد دارد با انجام یک معامله، خرید پل پوگبا از یونایتد را به واگذار کردن بیل به این باشگاه گره بزند.

منچستریونایتد بعد از فصل کابوس‌واری که پشت سر گذاشته می‌داند که در تابستان پیش رو نمی‌تواند بی‌گدار به آب بزند و باید در پروسه نقل و انتقالات بسیار هوشمندانه عمل کند.

اوله گنار سولسشر بعد از شکست دیشب تیمش مقابل منچسترسیتی گفت:" ما باید بیشتر تلاش کنیم. دوران پیش‌فصل که از تابستان شروع می‌شود برای ما اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. باید ببینیم در طول تابستان تیم چه شرایطی را سپری می‌کند و چطور متحول می‌شود".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۷۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان