//
کدخبر: ۱۸۲۷۵۳ //

تراکتورسازی – پرسپولیس با تماشاگر برگزار می شود

در روزهای اخیر این طور در محافل ورزشی گفته شده که طرفداران تیم تراکتورسازی به خاطر اتفاقات دیدار با پیکان یک جلسه محروم می شوند و بازی بعدی خانگی تیم که با پرسپولیس است را از دست خواهند داد.

تراکتورسازی – پرسپولیس با تماشاگر برگزار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

اما همان طور که دیروز اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی در مصاحبه با سایت فدارسیون فوتبال اعلام کرد رسیدگی به این پرونده به خاطر بررسی همه ابعاد آن کمی زمان بر خواهد بود. مضاف بر اینکه نگاه محروم کردن طرفداران تیم تراکتورسازی به خاطر اتفاقات بازی با پیکان در کمیته انضباطی وجود ندارد. به این دلیل که طرفداران تیم تراکتورسازی در بازی با پیکان به تیم حریف و تیم داوری کاری نداشتند و تنها از دست عملکرد بازیکنان خود گله مند بودند و از فرط عصبانیت دست به رفتارهایی زدند که این رفتارها به تیم خودشان آسیب زد. ضمن اینکه بازی در جریان نود دقیقه بدون هیچ اشکالی برگزار شد.

البته حتما به خاطر همین اتفاقات جرایمی برای تیم درنظر گرفته خواهد شد و احتمال محرومیت اشکان هم به دلیل درگیری با یکی از تماشاگران تیم تراکتورسازی وجود دارد. باید به این نکته هم اشاره کرد در فصل جاری و بازی با پیکان جز معدود دفعاتی بود که از سوی برخی تماشاگران تیم حواشی ایجاد شد و معمولا کمیته انضباطی پیش از اعلام رای محرومیت تماشاگران چندین بار به باشگاه تذکر می دهد. بنابراین دور از ذهن است رای صادره از سوی کمیته انضباطی منجر به محرومیت طرفداران تیم تراکتورسازی در بازی با پرسپولیس شود و به احتمال قوی این بازی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

تراکتورسازی در هفته پیش رو میهمان ذوب آهن است و بازی این تیم در برابر پرسپولیس چهارشنبه 11 اردیبهشت در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان