//
کدخبر: ۱۸۲۲۸۹ //

چالش های پیش روی سرخپوشان برای قطعی کردن قهرمانی

پرسپولیس در دو ماه ابتدایی سال همیشه چالش های زیادی را داشته و اکنون نیز در فاصله ۴ هفته تا پایان، با مشکلات متعددی روبرو است.

چالش های پیش روی سرخپوشان برای قطعی کردن قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته نتوانست مقابل الاهلی به نتیجه مطلوب برسد و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد. با این باخت، قرمزها در قعر جدول قرار گرفتند و حالا برای صعود کار سختی را پیش رو دارند. باخت برابر الاهلی در شرایطی رقم خورد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ چند روز پیش نیز در اصفهان متوقف شده بودند تا قهرمانی در لیگ برتر هم برایشان به خطر بیفتد.

حالا پرسپولیسی ها برای قهرمانی در لیگ به حداقل ۲ برد احتیاج دارند. هدفی که باتوجه به رقبای پرسپولیس در لیگ، دشوار به نظر می‌رسد. سپاهان، تراکتور، ماشین سازی و پارس جنوبی حریفان پرسپولیس در ادامه لیگ هستند و به نظر می‌رسد سرخپوشان تهرانی بازهم با چالش های زیادی برای قطعی کردن قهرمانی در لیگ مواجه هستند.

سال گذشته آن ها در آخرین روزهای سال ۹۶ به استقلال باختند و سپس در سال جدید برابر سایپا مغلوب شدند تا قهرمانی‌شان به تاخیر بیفتد. این در حالی است که سال ۹۵ هم اتفاقی مشابه برای پرسپولیس رخ داد و آن ها در اولین روزهای سال جدید برابر صنعت نفت آبادان شکست خوردند.

حال در شرایطی که پرسپولیس فروردین فوق العاده ای را پشت سر گذاشت، باید دید آن ها در اردیبهشت چه خواهند کرد. جایی که ۴ بازی حساس در لیگ برتر دارند، یک بازی در نیمه نهایی جام حذفی و ۲ مسابقه هم در آسیا. بازی هایی که می‌تواند تاریخ قرمزها را دست‌خوش تغییر کند و برگی جدید از آن را ورق بزند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان