//
کدخبر: ۱۸۲۰۸۷ //

مومنی: این مربیان اگر قهرمان لیگ ایران که هیچ، قهرمانی لالیگا هم بیاورند، نزد من ارزشی ندارند!

رئیس آکادمی باشگاه استقلال گفت: آنهایی که ناهار می‌دهند و قلیان می‌کشند و با بازیکن به قهوه‌خانه می‌روند را نمی‌توانم تحمل کنم. این آقایان اگر قهرمان لیگ ایران که هیچ، قهرمانی لالیگا هم بیاورند، نزد من ارزشی ندارد.

مومنی: این مربیان اگر قهرمان لیگ ایران که هیچ، قهرمانی لالیگا هم بیاورند، نزد من ارزشی ندارند!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از فارس،محمد مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص تغییراتی که در جمع اعضای کادر فنی تیم‌های آکادمی استقلال صورت گرفته است، گفت: ما چند روز پیش اعضای کادرفنی تیم‌های پایه را معرفی کردیم و در این بین رضا حس‌زاده به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده که او آقایان علی تیموری و حسین صدرمحمدی را به عنوان کمک‌های خود انتخاب کرده است. محمد نوازی سرمربی جوانان نیز آقایان نیک‌سیرت و عمران‌زاده را به عنوان دستیاران خود معرفی کرده و در تیم نوجوانان نیز علیرضا اکبرپور سرمربی و او نیز نوید فریدی را تا الان به عنوان دستیار انتخاب کردند. همچنین سیدداود حسینی سرمربی تیم نوجوانان استقلال شده که او شخصی به نام مسافری را به عنوان مربی و دستیار خود معرفی کرده است.

رئیس آکادمی استقلال در ادامه تأکید کرد: البته این انتخاب‌ها انتقاداتی را هم در پی داشته که چرا این نفرات انتخاب شدند، اما فلسفه ما این است کسانی که قبلا در استقلال بازی کردند و تجربه بین‌المللی دارند، افرادی را در تیم‌های پایه به عنوان دستیار داشته باشند که تخصص کار در پایه‌ها را دارند. با این ایده شرایط جدیدی در آکادمی اتفاق خواهد افتاد و مطمئناً روند آکادمی به شکلی جدید دنبال خواهد شد.

مؤمنی در ادامه گفت‌وگو، در خصوص انتقاداتی که در فضای مجازی به انتخاب‌های مربیان آکادمی صورت گرفته است و اینکه چرا شخصی مثل محمد فدایی که تیم امید استقلال را قهرمان کرده از این باشگاه جدا شده است، گفت:‌ در فضای مجازی حرف زیاد می‌زنند، من چهار ماه با این تیم بوده‌ام و نمی‌شود یک  تیم اصلا روش و تاکتیک نداشته باشد، من مدرس هستم و می‌بینم وقتی تیم به بن‌بست می‌خورد دچار مشکل می‌شود، فقط خلاقیت فردی بازیکنان باعث نتیجه گرفتن می‌شد و من احساس می‌کردم با تیم چیزی برای ارائه نداشت.

وی افزود: از طرف دیگر ما در اکثر بازی‌ها اخلاق را می‌باختیم و بداخلاقی بزرگترین مشکل ما در سال گذشته بود، نمونه‌اش بازی استقلال و مقاومت که آن همه مشکلات به وجود آمد و با وجود اینکه داور در آن بازی اشتباه کرد، ولی اتفاقاتی در کنار خط رخ داد که عجیب بود، قرار نیست با هوچی‌گری و لمپنزیم عده‌ای در استقلال کار کنند.

مؤمنی در ادامه این گفت‌وگو تصریح کرد: برخی از انتقادات نه تنها سازنده نیست، بلکه تخریبی بوده و برای خراب کردن مربیان جدید آکادمی استقلال مطرح می‌شود. افرادی باید در استقلال کار کنند که اخلاق‌مدار باشند، نه اینکه بازیکنان را به ناهار دعوت کنند و با هم قلیان بکشند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منظورش فدایی سرمربی استقلال است، گفت: من اسم از کسی نمی‌برم، ولی آنهایی که ناهار می‌دهند و قلیان می‌کشند و با بازیکن به قهوه‌خانه می‌روند را نمی‌توانم تحمل کنم. این آقایان اگر قهرمان لیگ ایران که هیچ، قهرمانی لالیگا هم بیاورند، نزد من ارزشی ندارند. من اگر می‌گویم بازیکنان تعیین‌کننده بودند، حرف اشتباهی نمی‌زنم و حالا دوستان رفته‌اند و  نتایج آنها را هم خواهید دید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقاتی که اشاره کرد سال گذشته در آکادمی باشگاه استقلال رخ داده است گفت: بله این مسائل اتفاق افتاده است!

وی با بیان اینکه صحبت‌هایش را به صورت کلی مطرح می‌کند گفت: سازندگی مهمترین اصل برای ما است و ما نباید از نظر فرهنگی فضای فوتبال را آلوده کنیم، کما اینکه اگر اصول حرفه‌ای را رعایت کنیم به نتایج مطلوب برسیم. مثلاً حالا که بحث سرمربی فصل گذشته تیم امید آقای فدایی صورت گرفته، باید بگویم که این خیلی مسئله کوچکی است که او بازیکنان فصل قبل را با خود ببرد و به تیم‌های دیگر بگوید اگر من را سرمربی کنید با خودم بازیکن می‌آورم، این یک بدعت غلط است و در مکتب استقلال جایی ندارد. اینکه گفته شود سال گذشته فدایی قهرمان شده درست است، اما استقلال شخصیت دارد و قرار نیست با هر شرایطی در این باشگاه حضور داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۰۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان