//
کدخبر: ۱۸۲۰۷۰ //

سبزپوشان اصفهانی به دنبال بهترین آمار صعود

ذوب آهنی ها در صورتی که فردا بتوانند با برتری برابر الوصل امارات به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کنند پنجمین حضور خود در مرحله بعدی رقابت ها را به ثبت خواهند رساند.

سبزپوشان اصفهانی به دنبال بهترین آمار صعود
به گزارش فرتاک نیوز،

 

شاگردان علیرضا منصوریان باید عصر روز آینده در اولین دیدار دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الوصل امارات بروند و البته در این میان در صورتی که بتوانند برابر رقیب خود به برتری برسند می توانند راهی مرحله بعدی بازی های لیگ قهرمانان شوند.

نکته جالب درباره ذوبی ها اینکه آنها در صورت صعود در دیدار برابر الوصل، می توانند پنجمین حضور خود در مرحله حذفی بازی ها را جشن بگیرند. آنها پیش از این چهار بار موفق به صعود شده بودند و حالا می توانند آمار خود را حتی بهتر از قبل کنند و به میانگین 71 درصد صعود در دوره هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند دست پیدا کنند.

آنها اولین بار در سال 2004 در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کردند اما در مرحله گروهی حذف شدند. سبزپوشان برای دومین بار در سال 2010 توانستند در این دیدارها حضور پیدا کنند و البته به یکی از بهترین نتایج تیم های ایرانی حاضر در این بازی ها دست پیدا کنند. شاگردان وقت منصور ابراهیم زاده در آن دوره از رقابت ها توانستند به عنوان نایب قهرمانی بازی ها دست پیدا کنند.

سبزپوشان که دیگر موفق شده بودند خود را به آسیا برسانند در سال 2011 باز هم راهی لیگ قهرمانان آسیا شدند و توانستند تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز بالا بروند اما در نهایت موفق به ادامه صعود نشدند. چهارمین حضور ذوبی ها به سال 2016 بر می گردد و این تیم نیز توانست باز هم از گروه خود بالا بیاید اما در نهایت در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفتند.

اما اصفهانی ها در دور بعدی رقابت ها هم توانستند خود را به این بازی ها برسانند اما با ناکامی به کار خود پایان دادند و در همان مرحله گروهی عطای ادامه حضور در رقابت ها را به لقایش بخشیدند. در سال 2018 نیز ذوب آهنی ها که خود را به یکی از پایه های لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کرده بودند توانستند بازیهای مرحله گروهی را با موفقیت به پایان برسانند اما در دور یک هشتم رقابت های لیگ قهرمانان با استقلال تهران روبرو شدند و در نهایت نیز با یک پیروزی و یک شکست برابر این تیم از ادامه حضور در بازی ها بازماندند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان