//
کدخبر: ۱۸۰۸۰۲ //

کلوپ:صعود آسان نیست!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با پورتو حاضر شد.

کلوپ:صعود آسان نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

لیورپول در دیدار رفت در آنفیلد موفق شد با دو گل پورتو را مغلوب کند و از شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برخوردار است اما کلوپ با اشاره به آمار خوب رقیب پرتغالی در خانه، مدعی شد کار صعود آسان نیست.

بهترین تیم جهان: "گاهی اوقات ما واقعا خوب هستیم و این ادعا درست است و من امیدوارم ما بتوانیم دوباره شرایط را کنترل کنیم. لحظاتی قبل از اینکه ما توپربایی کرده یا بعد از اینکه توپ را به دست می آوریم بازیکنانم واقعا خوب بازی می کنند اما فردا یک بازی دشوار پیش رو داریم."

دیدار برابر پورتو: "تاکنون شرایط فصل بسیار مثبت بوده است اما ما اینجا نیستیم تا جشن بگیریم. فصل هنوز تمام نشده است، ما باید واقعا مبارزه کنیم و لیورپول برای رسیدن به دور بعدی اینجا آمده است. نباید فراموش کرد پورتو تا به حال در تمامی دیدارهای خانگی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است.

 

 

پورتو در این فصل نشان داده تیم بسیار باکیفیتی است و در دیدار رفت نیز آنها نمایش خوبی داشتند. برای صعود به نیمه نهایی، ما یک بار دیگر باید نمایش خوبی داشته باشیم.

 

بر خلاف شایعات رقابتی بین بازیکنان من وجود ندارد اما بروز چنین اخباری در یک تیم موفق عادی است. من فکر نمی کنم رقابتی بین محمد صلاح و سادیو مانه وجود داشته باشد و آنها هر دو فقط تلاش می کنند تا جایی که ممکن است در گلزنی موفق باشند."

 

رویکرد نسبت به بازیکنان برزیلی: "من 51 ساله هستم و همیشه برزیل بازیکنانی بزرگ در کلاس جهانی داشته است. پدرم همیشه می گفت مهم نیست که در آینده چه می نویسند، پله همیشه بهترین خواهد بود. وقتی من وارد رختکن لیورپول شدم، لوکاس، کوتینو و فرمینو اینجا بودند، ما فابینیو و آلیسون را نیز جذب کردیم زیرا واقعا بازیکنان خوبی هستند، اما دلیل انتقال آنها فقط ملیت برزیلی نبود."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان