//
کدخبر: ۱۸۰۲۸۴ //

واکنش سرمربی لیورپول به گل محمد صلاح

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، در مورد دیدار با چلسی و برتری برابر این تیم صحبت کرد.

واکنش سرمربی لیورپول به گل محمد صلاح
به گزارش فرتاک نیوز،

لیورپول امشب موفق شد در دیداری سرنوشت ساز در لیگ برتر با دو گل چلسی را مغلوب کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به سیتی صدر جدول را از آن خود کند. کلوپ که در پایان بازی شادی فوق العاده ای از خود سر داد، تاکید کرد در لیورپول آنها همیشه باید به دنبال کسب پیروزی باشند.

کلوپ گفت: "من استیون جرارد را تنها به عنوان یک انسان می شناسم و او هرگز کاپیتان تیم من نبوده است، اما هندرسون یک بازیکن فوق العاده است. من از روز اول که در اینجا بوده ام گفتم و نظر خود را عوض نکرده ام؛ جوردن هندرسون یک کاپیتان واقعی برای این باشگاه است و نه تنها در رمین، بلکه بیرزون از زمین نیز هندرسون کاپیتان واقعی لیورپول محسوب می شود و در هیچ جنبه ای از باشگاه نیست که او بازیکنی مهم محسوب نشود.

کورس قهرمانی؟ حداقل وظیفه ما این است که تمام تلاش خود را تا پایان فصل بکنیم. ما می دانیم که بازی با کاردیف با توجه به اینکه این تیم احتمال سقوط دارد بسیار دشوار خواهد بود. اما در مجموع فصل ما خیلی به این چیزها فکر نمی کنیم زیرا وقتی شما بازیکن یا سرمربی تیمی مانند لیورپول باشید، تمام تلاش شما در همه اوقات کسب پیروزی است و این همان چیزی است که شما باید انجام دهید.

گل محمد صلاح؟ این گل یک گل فوق العاده و در کلاس جهانی از بیرون محوطه از همه نظر بود."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۲۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان