//
کدخبر: ۱۸۰۵۵۸ //

یوونتوس علاقه مند به جذب این بازیکن

ستاره جوان و پرتغالی باشگاه بنفیکا می‌تواند فوتبالش را در یوونتوس دنبال کند.

یوونتوس علاقه مند به جذب این بازیکن
به گزارش فرتاک نیوز،

درخشش ژوآئو فلیکس در فوتبال اروپا ادامه دارد. ستاره ۱۹ ساله باشگاه بنفیکا که در مسابقات اول هفته لیگ پرتغال برابر ویتوریا ستوبال، یک گل و ۲ پاس گل ثبت کرد، حالا ۱۶ گل و ۹ پاس در کارنامه خود در این فصل می‌بیند. آمار ۱۶ گل فلیکس در فصل اول حضور در رده بزرگسالان، در ۲۵-۳۰ سال اخیر در فوتبال پرتغال بی سابقه است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، باشگاه‌های زیادی از جمله یوونتوس، رئال مادرید، منچستریونایتد و منچسترسیتی، وضعیت ژوآئو فلیکس را زیرنظر دارند و طی چند هفته اخیر به روش‌های مختلفی با مندس در ارتباط بوده اند.

با این حال رومانو گزارش می‌دهد که ژوآئو فلیکس با یوونتوس به توافق شخصی رسیده و به این تیم پاسخ مثبت داده است. ژرژ مندس فردا برای بازی حساس یوونتوس و آژاکس در تورین خواهد بود و به جز دیدن بازی، جلسه مهمی با فابیو پاراتیچی دارد. فلیکس هم می‌خواهد در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند و هم تحت تاثیر امکان بازی کردن در یوونتوس قرار گرفته است. مدیر باشگاه بنفیکا طی یک ماه اخیر به صورت مکرر با مندس در ارتباط بوده تا قرارداد بازیکن را تمدید کند.

یوونتوس با توجه به تجربه کیلیان امباپه، نیازی به قانع شدن در مورد کیفیت ژوآئو فلیکس ندارد. در حال حاضر در قرارداد فلیکس و بنفیکا، بند جدایی ۱۲۰ میلیون یورویی گنجانده شده که باشگاه پرتغالی اصرار داد این بند را به عدد ۲۰۰ میلیون یورو برساند. با این حال مندس از این مسئله طفره رفته و روند مذاکرات بر سر تمدید قرارداد را کند کرده است. پاراتیچی و مندس به زودی بر سر جزئیات و نحوه عملی شدن انتقال با هم مذاکره می‌کنند.

علاقه یوونتوس به ژوآئو فلیکس کاملا جدی است و مهاجم ۱۹ ساله می‌تواند فوتبالش را در بیانکونری دنبال کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان