//
کدخبر: ۱۸۰۵۴۸ //
پیش بازی یوونتوس-آژاکس؛

تورین در انتظار شادی دیگر/ترس آژاکس از رونالدو سر طلایی

در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب تیم‌های وونتوس و آژاکس به مصاف یکدیگر می‌روند.

تورین در انتظار شادی دیگر/ترس آژاکس از رونالدو سر طلایی
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم یوونتوس و آژاکس روز سه شنبه 27 فروردین 98 در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 به وقت ایران در استادیوم آلیانز یوونتوس رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

یوونتوس که برای رسیدن به قهرمانی امید زیادی دارد در مرحله یک چهارم به آژاکسی برخورد کرده است که در دیدار رفت توانست در آمستردام آرنا این تیم را با نتیجه یک بر یک متوقف کند و با همین تساوی در خانه حریف صعود کننده باشد اما بانوی پیر نباید فراموش کند که در مرحله قبل همین آژاکس بازی رفت را در خانه خود به رئال مادرید باخته بود اما توانست در دیدار برگشت در برنابئو کهکشانی ها را شکست دهند و در این مرحله حاضر شوند و الان مقابل یووه قرار بگیرند قطعا ماسیمیلیانو آلگری بهتر از همه می داند که قرمز و سفیدها تیمی خطرناک است و حتی در بازی رفت تیمش را چقدر اذیت کرد. شاگردان اریک تن هاگ که پس از موفقیت در مرحله قبلی امیدوارند تیم مدعی دیگر یوونتوس را هم شکست دهند و به نیمه نهایی برسند.

بازی رفت دو تیم یوونتوس و آژاکس هفته قبل در چهارشنبه 21 فروردین 98 به میزبانی هلندی ها برگزار شده بود بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است در این دیدار ابتدا کریستیانو رونالدو در نیمه اول دقیقه 45 برای یووه گلزنی کرد اما در نیمه دوم بلافاصله در دقیقه 46 جواب داده شد این گل را دیوید نرس وارد دروازه شزنی کرد.

آمار و ارقام:

آژاکس در 16 بازی از 17 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

یوونتوس در 5 بازی قبلی خود مقابل آژاکس شکست نخورده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۵۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان