//
کدخبر: ۱۷۷۲۰۰ //

کلید هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس برانکو!

تیم فوتبال پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر هفت بازی حساس پیش رو دارد.

کلید هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس برانکو!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی در شهرآورد، یکی از دیدارهای مهم خود تا کسب سومین قهرمانی پیاپی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

سرخ‌پوشان اکنون با 48 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و با کسب امتیازات لازم در هفت بازی باقی‌مانده می‌توانند به جام قهرمانی دست یابند. اما قرمزهای پایتخت در چه صورت قهرمان خواهند شد؟!

از هفت دیدار پرسپولیس در ادامۀ فصل، چهار  مسابقه در تهران  و سه بازی دیگر در شهرهای دیگر برگزار خواهد شد. سرخ‌ها در آزادی میزبان تیم‌های سپاهان، سایپا و ماشین‌سازی خواهند بود و در شهر قدس به مصاف پیکان خواهند رفت. در صورت کسب دوازده امتیاز ممکن از این بازی‌ها، قرمزهای پایتخت 60 امتیازی می‌شوند. دیدارهایی که می‌تواند با حضور هواداران سرخ به سود پرسپولیس تمام شود.

البته تیم برانکو یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز هم در تبریز دارد. آن‌ها باید در مقابل تیم آمادۀ تراکتورسازی قرار گیرند. مسابقه‌ای که شاید تا حدودی کلید قهرمانی پرسپولیس باشد چرا که آن‌ها در صورت پیروزی در چهار دیدار خانگی و کسب حداقل یک امتیاز در تبریز، 61 امتیازی خواهند شد. نکتۀ جالب این است که تاکنون در لیگ برتر، حتی تیم نایب قهرمان هم به این امتیاز نرسیده است!

با این حساب در صورتی که قرمزهای پایتخت چهار پیروزی و یک تساوی از هفت بازی پیش رو در لیگ برتر کسب کنند، عنوان قهرمانی را از آن خود خواهند کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان