//
کدخبر: ۱۶۷۶۱۱ //
بهترین تصمیم را درباره شجاعیان می گیریم

مهاجری:یک علی کریمی داریم و بس!

سرمربی ماشین سازی معتقد است که تیمش در بازی فردا با هدف حفظ روند خوب نیم فصل دوم حضور خواهد یافت.

 مهاجری:یک علی کریمی داریم و بس!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ماشین سازی برای بازی با سپیدرود، با پرواز ساعت 19، تبریز را به مقصد رشت ترک کرد. به همین علت رضا مهاجری امکان حضور در نشست خبری پیش از بازی را پیدا نکرد. با مهاجری پیش از ترک تبریز در مورد بازی فردا صحبت کردیم که ماحصل این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

بازی در رشت همیشه سخت

این هفته با تیمی بازی داریم که بازی در ورزشگاه خانگی اش بسیار سخت است. بازی در رشت همیشه سخت است و باید با تمام توان تلاش کنیم تا بتوانیم نتیجه ای قابل قبول کسب کنیم. بازی در چمن مصنوعی کار ما را سخت خواهد کرد و این یکی از دشواری های اصلی بازی در رشت است. سپیدرود هواداران بسیار خوبی هم دارد که فردا این تیم را حمایت خواهند کرد. ما به خوبی این تیم را آنالیز کرده ایم و با شناخت کافی در بازی حضور پیدا می کنیم.

به دنبال حفظ روند خوبمان هستیم

تیم ما به یاری خدا شروع بسیار خوبی در نیم فصل دوم داشت. کسب 6 امتیاز کامل در دو بازی باعث شده تا روحیه تیم بسیار خوب باشد. به دنبال حفظ همین روند در ادامه هستیم و برای عملی کردن آن کار سختی مقابل سپیدورد خواهیم داشت. این تیم با توجه به نتایجی که کسب کرده حریف خطرناکی به شمار می رود و به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازی های خانگی اش است.

مسیح را نخواهیم داشت

خدا را شکر بازیکن محروم در بازی فردا نخواهیم داشت. چند بازیکنان مان به دلیل فشردگی بازی ها و مصدومیت های قدیمی که داشتند شاید در بازی فردا نتوانند ما را همراهی کنند. در همین راستا فردا مسیح زاهدی را نخواهیم داشت.

فوتبال ایران یک علی کریمی دارد و بس

با تیمی بازی خواهیم کرد که هدایت آن را یکی از چهره های محبوب فوتبال ایران بر عهده دارد. علی کریمی را همه فوتبال ایران دوست دارند چرا که او تکرار نشدنی است و فوتبال ایران یک علی کریمی دارد و بس. کریمی به واسطه بازی در تراکتورسازی از محبوبیت بالایی در نزد هواداران فوتبال آذربایجان برخوردار است و ما فردا میهمان او و مردم رشت خواهیم بود.

مدیریت بهترین تصمیم را در مورد شجاعیان می گیرد

کادر فنی و بازیکنان تیم تمرکز خود را روی مسائل فنی معطوف کرده اند چرا که کار بسیار دشواری در نیم فصل دوم داریم. در مورد شجاعیان این اطمینان را دارم که مدیریت بهترین تصمیم را اتخاذ خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان