//
کدخبر: ۱۵۳۴۷۴ //

مهاجری: ماشین‌سازی در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: تیم ما در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و همین موضوع نسبت به نیم فصل دوم امیدوارمان می‎کند.

مهاجری: ماشین‌سازی در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا مهاجری درباره وضعیت تیم ماشین‎سازی، اظهار داشت: ما بعد از دیدار مقابل پدیده تمرینات‌‎مان را یک هفته تعطیل کردیم تا از دیروز (دوشنبه) تمرینات را بار دیگر از سر بگیریم. در ادامه به این نتیجه رسیدیم که چون بچه‎ها نیم فصل سختی داشتند، چند روز بیشتر به آنها استراحت بدهیم. از طرفی دیگر، می‌خواستیم که آنها شب یلدا را کنار خانواده باشند و سپس به تبریز بیایند.

وی افزود: همه موارد دست به دست هم داد تا چند روز بیشتر به بازیکنان استراحت بدهیم و روز شنبه هفته آینده را به عنوان روز آغاز تمرینات‌مان برای نیم فصل دوم انتخاب کنیم. ان‌شاءالله از شنبه هفته آینده با همه بازیکنان کار خود را برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم آغاز می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله چند روز در تبریز تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و طبق برنامه قبلی، برای برگزاری اردویی 10 روزه راهی جزیره کیش می‌شویم. پس از آن نیز به تهران می‌رویم تا چند دیدار دوستانه را در این شهر برگزار کنیم.

مهاجری راجع‌به عملکرد تیم ماشین‌سازی در نیم فصل نخست، گفت: ما یک نیم فصل بسیار سخت را پشت سر گذاشتیم و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم. مشکلات بدنی و مصدومیت بازیکنان در نیم فصل نخست خیلی ما را اذیت کرد و باعث شد نتوانیم آن طور که می‌خواهیم نتیجه بگیریم. در کنار این مشکلات، با یک سری مشکلات داوری هم روبه‌رو بودیم که کار را برای‌مان سخت می‌کرد.

وی ادامه داد: با تمام مشکلاتی که داشتیم، در نیم فصل اول عملکرد خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. در اکثر دیدارها ماشین‌سازی تیم برتر میدان بود. ما حتی می‌توانستیم پرسپولیس را هم در تبریز شکست بدهیم، اما نشد. در این دیدار نیز داور یک پنالتی ما را در دقیقه 10 مسابقه نگرفت. در هر صورت ما خیلی نمی‌خواهیم روی مسائل داوری مأنور بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با بیان اینکه امیدوار است تیمش در نیم فصل دوم نتایج به مراتب بهتری را کسب کند، یادآور شد: عملکرد فنی خوبی که در نیم فصل اول داشتیم و البته حمایت هواداران، باعث شد که ما به نیم فصل دوم امیدوار شویم. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن جدید و بهبود یافتن مصدومان‌مان می‌توانیم نتایج خیلی بهتری را کسب کنیم. ما امیدواریم که در نیم فصل دوم جزو تیم‌های نیمه اول جدول رده‌بندی باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۴۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان