//
کدخبر: ۱۵۴۷۴۲ //

راموس، مردی برای فینال ها (عکس)

سرخیو راموس کاپیتان تیم رئال مادرید موفق شد در بازی با العین در فینال جام باشگاه های جهان گلزنی کند.

راموس، مردی برای فینال ها (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم رئال مادرید توانست برای سومین سال پیاپی قهرمانی در جهان را جشن بگیرد و این نتیجه در حالی رقم خورد که یکی از 4 گل کهکشانی ها را سرخیو راموس به ثمر رساند. کاپیتان تیم رئال مادرید، از سال 2014 توانسته عملکرد بسیار خوبی در فینال تورنمنت های قاره ای داشته باشد.

او در فینال لیگ قهرمانان 2014 توانست دروازه تیم اتلتیکو مادرید را در لحظات پایانی بازی باز کند و اجازه ندهد تیم کوچکتر شهر مادرید قهرمان اروپا شود. در همان سال راموس موفق شد در مسابقه فینال جام باشگاه های جهان برابر سن لورنزه آرژانتین گلزنی کرد.

دو سال بعد راموس بازهم در بازی فینال اروپا مقابل اتلتیکو مادرید گل زد اما این بار گل او در لحظات پایانی پاسخ داده شد؛ هرچند که در پایان بازهم رئال جام را بالای سر برد. در همان سال ال کاپیتانو بازهم منجی رئال شد و این بار در دقیقه 93 بازی با سویا گلزنی کرد تا رئال بازنده بازی نباشد.

در سال 2018 راموس در فینال اروپا گلزنی نکرد اما موفق شد در سوپرکاپ و فینال جام باشگاه های جهان دروازه رقبا را باز کند. او در دقیقه 63 بازی با اتلتیکو از روی نقطه پنالتی گل زد و بازی را به نفع رئال کرد اما در آخر اتلتیکو توانست 4-2 برنده شود. امشب نیز کاپیتان رئال با ضربه سر دیدنی توانست به العین گل بزند. راموس پس از این که دروازه العین را باز کرد، خوشحالی عجیبی انجام داد و هواداران حاضر در ورزشگاه را به سکوت دعوت کرد.

زدن 6 گل در فینال های تورنمنت های بزرگ در 4 سال رکورد ویژه ای است که سرخیو راموس به آن رسیده و شاید اگر پیش از آن هم رئال به فینال رقابتی اروپایی یا جهانی می رسید، راموس می توانست رکورد بهتری ثبت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان