//
کدخبر: ۱۵۴۶۷۳ //

رکوردی جاودانه برای کاپیتان راموس

کاپیتان کهکشانی‌ها امروز پس از بازی در فینال جام جهانی باشگاه‌ها به رکورد بی‌نظیری دست پیدا خواهد کرد.

رکوردی جاودانه برای کاپیتان راموس
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز فینال جام جهانی باشگاه‌ها را دو تیم از دو قاره مختلف برگزار خواهند کرد.

در جام باشگاه‌های جهان در حالی دو تیم رئال مادرید و العین به مصاف یکدیگر خواهند رفت که به نظر می‌رسد قدرت کهکشانی‌ها به قدرت العین بسنجد؛ دو تیمی که یکی از اروپا و یکی از آسیاست. در همین بین اگر رئالی‌ها قهرمان این دوره از رقابت‌ها شوند یک جام دیگر به تالار افتخارات خود اضافه می‌کنند اما برای سرخیو راموس قضیه به‌کلی فرق می‌کند.

این مدافع اسپانیایی پیش از این دیدار 24 بار در فینال‌ها حضور داشته که در بسیاری از آن‌ها هم موفق به کسب جام و مدال طلا شده است. اما این بازیکن در بازی مقابل العین می‌تواند بیست‌وپنجمین فینال خود را جشن بگیرد. او در این 24 فینال موفق به کسب 15 عنوان شده است.

راموس اولین بار در سال 2007 با شکست تیم سابقش سویا موفق به کسب قهرمانی شد و نخستین جام را به افتخارات خود اضافه کرد. فینال بعدی او در سال 2008 بود که موفق شد به همراه تیم ملی کشورش آلمان را شکست دهند. اما در سال 2013 در فینال بعدی به همراه کشورش نتوانست به پیروزی برسند. در واقع او 20 فینال با رئال و 4فینال با اسپانیا را تجربه کرده است.

او به همراه رئال مادرید موفق شده که 4فینال لیگ قهرمانان اروپا، 3جهانی باشگاه‌ها، 4سوپرکاپ اروپا، 6سوپر کاپ اسپانیا، 3جام حذفی اسپانیا را تجربه کرده که از این 20 فینال 15بار موفق به بالا سر بردن جام قهرمانی شده است. این در حالی است که نام او بالاتر از بازیکنانی چون ایکر کاسیاس و پکو گنتو که هر کدام از آن‌ها 16 بار در فینال‌ها حضور داشتند، قرار دارد.

همچنین راموس می‌تواند با بیش از 41 دقیقه بازی مقابل العین رکورد حضور سرخیو بوسکتس که 2473 دقیقه در فینال‌ها حضور داشته را بشکند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۴۶۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان