//
کدخبر: ۳۹۸۱۴۴ //

مورینیو:غمگینم اما به تیمم افتخار می‌کنم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم می‌گوید پس از تساوی یک بر یک رم مقابل میلان بیشتر از اینکه غمگین باشد به عملکرد تیمش افتخار می‌کند.

مورینیو:غمگینم اما به تیمم افتخار می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته سی و دوم مسابقات سری A تیم‌های رم و میلان به مصاف هم رفتند که این تقابل با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تامی آبراهام در دقیقه 3+90 برای رم گلزنی کرد و جالوروسی در مسیر کسب سه امتیاز مهم بود که 4 دقیقه پس از این گل الکسی سلماکرز برای روسونری گل زد و حساب کار را به تساوی کشاند.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از این تساوی گفت بیشتر از اینکه به دلیل عدم کسب 3 امتیاز غمگین باشد به عملکرد بازیکنانش افتخار می‌کند.

نتیجه عادلانه نیست

اگر ما فقط در مورد عملکرد صحبت کنیم، می‌گویم نتیجه برای ما ناعادلانه است. فقط ما، فقط ما، با همه چیزهایی که به عنوان یک تیم ساخته‌ایم، فقط ما می‌توانیم همانطور که با تمام مشکلاتی که در آن هستیم، برابر میلان بازی کنیم. ما تیم ثروتمندی نیستیم، تیم بزرگی نداریم، هر بار که بازیکنی را از دست می‌دهیم مشکل بزرگی داریم و امروز چندین نفر را از دست دادیم.

غمگینم اما به تیمم افتخار می‌کنم

علیرغم همه این مشکلات، رقابت با میلان برای رسیدن به رده چهارم باورنکردنی است، فقط ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم. مشخص است که غمگینم چون سه امتیاز در دست‌مان بود، اما بیشتر از اینکه ناراحت باشم، به تیمم افتخار می‌کنم.

مصدومیت بازیکنان

مربیانی هستند که مطابق خواسته‌هایشان بازی می‌کنند. آن‌ها می توانند سیستم را انتخاب می‌کنند، بازیکنان را انتخاب می‌کنند، کسانی را انتخاب کنند که می‌توانند عملکرد متفاوتی در تیم داشته باشند. ما باید بازی به بازی با آنچه در اختیار داریم یک تیم بسازیم. به همین دلیل است که من دوست ندارم زیاد در مورد تاکتیک صحبت کنم. ترجیح می‌دهم بگویم این بچه‌ها فوق‌العاده هستند که ما هنوز در این موقعیت هستیم و تا پایان فصل تمام تلاشمان را می‌کنیم.

محرومیت ماتیچ و کمبود بازیکن در خط دفاعی

تیم زنان رم به تازگی اسکودتو را برده، آن‌ها یک مدافع میانی بسیار خوبی دارند که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، شاید او بتواند برای ما بازی کند.

جایگاه رم

ما اکنون اینجا هستیم و هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. من مربی بسیار مفتخری هستم. من هنوز این مسابقه را به‌عنوان از دست دادن 2 امتیاز می‌بینم تا به دست آوردن یک امتیاز.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان