//
کدخبر: ۴۳۶۲۵۸ //
گوشی های هوشمند|هواوی

هواوی Enjoy ۷۰ از راه رسید؛ باتری غول‌پیکر، نمایشگر بزرگ و دوربین دوگانه

هواوی گوشی هوشمند Enjoy 70 را با تمرکز بر ویژگی‌های پرطرفدار نسل قبلی این محصول ازجمله قیمت مناسب و باتری بزرگ معرفی کرد.

هواوی Enjoy 70 از راه رسید؛ باتری غول‌پیکر، نمایشگر بزرگ و دوربین دوگانه
به گزارش فرتاک نیوز،

هواوی از Enjoy 70 در بازار چین رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که از طراحی شبیه پرچمداران سری P60 این شرکت بهره می‌برد و با مشخصات فنی میان‌رده عرضه شده است. این دستگاه با تکیه بر موفقیت نسل قبلی یعنی Enjoy 60، اکنون از نمایشگر جذاب و باتری بزرگ بهره می‌برد.

Enjoy 70 با شماره مدل FGD-AL00 شناخته می‌شود و به نمایشگر ۶٫۷۵ اینچی LCD با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده است. البته نمایشگر گوشی هواوی همچنان از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند.

Enjoy 70 از تراشه‌ی قدیمی Kirin 710A استفاده می‌کند و این یعنی با شبکه‌های 5G سازگار نیست. قطعاً پایین‌بودن قیمت پردازنده مذکور یکی از دلایلی است که به کاهش قیمت کلی گوشی جدید شرکت چینی کمک می‌کند. این دستگاه ۸ گیگابایت رم دارد و در دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به‌فروش می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های گوشی مورد اشاره می‌توان به باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات و سیستم‌عامل پیش‌فرض HarmonyOS اشاره کرد.

گوشی هواوی Enjoy 70 سفید
گوشی هواوی Enjoy 70 مشکی
گوشی هواوی Enjoy 70 سبز

طبق اطلاعات فروشگاه VMall، در بخش جلویی Enjoy 70 شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم و قاب پشتی گوشی میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. این دستگاه به حسگر اثر انگشت مجهز شده که در لبه‌ی کناری قرار دارد.

Enjoy 70 هواوی ویژگی‌های دیگری مثل وای‌فای، بلوتوث ۵٫۱، درگاه USB-C، موقعیت‌یاب (GPS) و NFC نیز دارد و به دکمه‌ی فیزیکی Enjoy X مجهز شده است که می‌توان از آن برای نمایش شبکه‌ای از ۹ برنامه‌ی پراستفاده بهره گرفت. علاوه‌بر‌این با فشار طولانی و دوبار کلیک این دکمه می‌توان برنامه‌های مورد نظر را خیلی سریع راه‌اندازی کرد.

گوشی هواوی Enjoy 70 سفید

گوشی هواوی Enjoy 70

قیمت گوشی Enjoy 70 هواوی برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت ۱۷۰ دلار و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت ۲۰۰ دلار است. این محصول در رنگ مشکی، سفید و سبز دردسترس مشتریان قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان