//
کدخبر: ۴۳۳۲۳۱ //

قابلیت جدید اینستاگرام با کمک هوش مصنوعی

مدیران اینستاگرام از قابلیت جدیدی که در آخرین بروزرسانی این نرم‌افزار برای کاربران در دسترس قرار گرفته و این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا با کمک هوش مصنوعی برای ریلز و استوری‌های خود استیکر دلخواهشان را بسازند.

 قابلیت جدید اینستاگرام با کمک هوش مصنوعی
به گزارش فرتاک نیوز،

متا در این فرآیند از مدل هوش مصنوعی Segment Anything استفاده کرده و این امکان را به کاربران داده تا با آپلود عکس یا ویدیوهای خود استیکر دلخواهشان را ایجاد کنند.

به گزارش تک‌کرانچ مدل هوش مصنوعی Segment Anything علاوه بر کمک در ساخت استیکر، به کاربران این امکان را می‌دهد تا اشیاء موجود در تصویر را تنها با یک کلیک برش دهند. برای استفاده از این قابلیت، گزینه جدید «Create» در کادر جستجوی استیکرها را افزوده شده است.

متا ماه گذشته از ابزار هوش مصنوعی Emu برای ساخت استیکر در برنامه‌های چت رونمایی کرده بود اما Emu برخلاف Segment Anything که با آپلود عکس یا ویدیو عمل ساخت استیکر انجام می‌شود، براساس دستور متنی، استیکر تولید می‌کند.

261-185931-screenshot-2023-11-16-18-24-13-979-com.android.chrome-edit

در حال حاضر قابلیت جدید ساخت استیکرهای سفارشی با هوش مصنوعی به صورت «آزمایشی» ارائه شده و نسخه تکمیلی آن در بروزرسانی‌های آینده اینستاگرام در دسترس قرار خواهد گرفت.

از ویژگی‌های دیگری که متا در بروزرسانی‌های آتی اینستاگرام برای کاربران درنظر گرفته، می‌توان به ویژگی‌های جدید «Undo» و «Redo» برای ریلزها، ابزار جدیدی برای گسترش، برش و چرخش کلیپ‌ها و دسترسی به هاب جدیدی برای ساخت میم اشاره کرد.

علاوه بر این، متا ۱۰ صدای جدید تبدیل متن به گفتار انگلیسی را در دسترس کاربران کشورهای منتخب قرار داده و شش فونت و سبک متن جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

قابلیت‌های جدید اینستاگرام از امروز پنجشنبه در دسترس کاربران قرار گرفته، اما ممکن است فعال شدن این ویژگی‌ها برای تمام کاربران چند روزی طول بکشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۲۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان