//
کدخبر: ۴۲۱۲۲۴ //
گوگل

گوگل از لوگوی جدید اندروید رونمایی کرد

گوگل در سال ۲۰۱۹ لوگوی جدیدی را برای سیستم‌عامل اندروید طراحی کرد اما حالا پس از ۴ سال بار دیگر این لوگو به مدل جدیدتری تغییر پیدا کرده است.

گوگل از لوگوی جدید اندروید رونمایی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

گوگل از اصلاح لوگوی اندروید خبر داد. به موجب تغییرات جدید، متن لوگو از android به Android تغییر می‌کند (در واقع گوگل حرف a کوچک را در لوگوی جدید به A بزرگ تبدیل کرده است). گوگل همچنین از آواتار اندروید را به‌حالت سه‌بعدی درآورده است.

گوگل اعلام کرد: لوگوی جدید اندروید از زبان طراحی اختصاصی Material الهام گرفته است تا ساختارش با ساختار لوگوی اصلی گوگل هماهنگ‌تر شود.

ربات اندروید حالا طراحی سه‌بعدی دارد

گوگل آواتار اندروید را به‌طور کامل سه‌بعدی طراحی کرده که هدف از این کار، انتقال راحت میان محیط دیجیتال و زندگی واقعی عنوان شده است.

لوگوی جدید گوگل

به گفته «جیسون فورنیر»، مدیر بخش مدیریت برند مصرف‌کنندگان اندروید، نحوه نمایش هویت بصری اندروید، ویژگی‌های اصلی آن را منعکس می‌کنند:

«باور داریم که سیستم برند ما و نحوه نمایش بصری آن در جهان به‌عنوان اندروید، باید منعکس‌کننده ویژگی‌های اصلی آن مانند متن‌باز بودن و فراگیر بودن باشد. ما به‌روزرسانی هویت بصری خود را به اشتراک می‌گذاریم تا جامعه اندرویدی ما را بهتر نشان دهد و البته چنین کاری سرگرم‌کننده هم محسوب می‌شود.»

به گفته گوگل، برند جدید اندروید و لوگوی سه‌بعدی ربات آن در سال جاری میلادی به دستگاه‌های اندرویدی می‌آیند. گوگل در تاریخ 12 مهرماه از گوشی‌های سری پیکسل 8 رونمایی می‌کند، بنابراین به احتمال زیاد در این رویداد تاریخ دقیق عرضه لوگوی جدید اعلام می‌شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۲۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان