//
کدخبر: ۴۰۷۶۲۴ //

قابلیت جدید واتس‌اپ

پس از گزارش‌های اخیر از تماس‌های اسپم، متا گزینه جدیدی را به سرویس پیام‌رسانی خود اضافه کرده است تا «اسپم‌ها، کلاهبرداری‌ها و تماس‌های افراد ناشناس» را بررسی کند.

قابلیت جدید واتس‌اپ
به گزارش فرتاک نیوز،

واتس‌اپ اکنون می‌تواند تماس‌ شماره‌های ناشناس را بی‌صدا کند. طبق آنچه در گزارش خبرنامهٔ تکنولوژی ورج آمده، پس از گزارش‌های اخیر از تماس‌های اسپم، متا گزینه جدیدی را به سرویس پیام‌رسانی خود اضافه کرده است تا «اسپم‌ها، کلاهبرداری‌ها و تماس‌های افراد ناشناس» را بررسی کند.

 

این سرویس امروز اعلام کرد که آخرین قابلیت افزوده‌شده به واتس‌اپ می‌تواند به طور خودکار تماس‌های دریافتی را در صورتی که از یک شماره ناشناس باشند، بی صدا کند. این تنظیمات با رفتن به تنظیمات WhatsApp، زدن "Privacy"، انتخاب "Calls" و روشن کردن دکمه "Silence Unknown Callers" در دسترس است. واتس‌اپ می‌گوید که این قابلیت به حذف اسپم‌ها، کلاه‌برداری‌ها و تماس‌های افراد ناشناس برای افزایش حفاظت کمک می‌کند.

وقتی این قابلیت  فعال باشد، برنامه به صورت خودکار تمام علائم تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس از جمله هشدارهای صوتی و تصویری را غیرفعال می‌کند. با این حال، در صورتی که بخواهید تماس بگیرید، تماس‌های بی‌صدا همچنان در فهرست تماس‌های اخیر شما با یادداشت «تماس‌گیرنده ناشناس خاموش‌شده» در کنار آن‌ها ظاهر می‌شوند.

 یک ماه پیش، TechCrunch گزارش داد که واتس‌اپ یک سیستم اجرایی جدید را معرفی کرده است که از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا میزان تماس‌های اسپم را تا 50 درصد کاهش دهد. اکنون، با وجود این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند هر تماسی از این نوع را که توسط فیلترهای خودکار سرویس شناسایی نمی‌شوند، بی‌صدا کنند.

علاوه بر قابلیت خاموش کردن، واتس‌اپ اعلام کرده که یک قابلیت جدید «چک حریم خصوصی» را نیز اضافه می‌کند که برای اطلاع‌رسانی قدم به قدم به کاربران در مورد گزینه‌های حریم خصوصی و امنیتی توسط واتس‌اپ طراحی شده است. این قابلیت چندین دسته را پوشش می‌دهد، از جمله به کاربران اجازه می‌دهد انتخاب کنند چه کسی می‌تواند با آنها تماس بگیرد، و افزودن امنیت اضافی به حساب خود مانند تأیید دو مرحله‌ای یا نیاز به احراز هویت بیومتریک برای باز کردن برنامه را در بر می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان