//
کدخبر: ۲۷۵۱۵۴ //

روش‌های کسب درآمد دلاری از گوگل

گوگل هر ساله پلتفرم‌های زیادی را به خدمات خود اضافه می‌کند که می‌توان از طریق آنها به کسب درآمد دلاری پرداخت. در این مقاله با راه‌های کسب درآمد دلاری از طریق گوگل آشنا می‌شوید.

روش‌های کسب درآمد دلاری از گوگل

گوگل Google به عنوان قوی‌ترین موتور جست‌وجو و پربازدیدترین سایت در جهان است. این موتور جست‌وجو در اکثر کشورهای جهان، رتبه یک را به خود اختصاص داده است. یکی از ویژگی‌هایی که این اواخر گوگل را بیش از پیش محبوب کرده است، کسب درآمد از طریق گوگل می‌باشد.

به گزارش سرویس فناوری فرتاک نیوز، گوگل هر ساله پلتفرم‌های زیادی را به خدمات خود اضافه می‌کند که می‌توان از طریق آنها به کسب درآمد دلاری پرداخت. در این مقاله با راه‌های کسب درآمد دلاری از طریق گوگل آشنا می‌شوید:

معرفی راه‌های کسب درآمد از گوگل

۱. گوگل ادسنس Google AdSense

یکی از بارزترین و شناخته‌شده‌ترین راه های کسب درآمد از گوگل از طریق پلتفرم گوگل ادسنس Google AdSense می‌باشد. پلتفرم گوگل ادسنس Google AdSense نمایش تبلیغات دیگران را در وب‌سایت شما امکان‌پذیر می‌کند. شما با نمایش تبلیغات دیگران در سایت خود می‌توانید به راحتی به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید.

اما این تبلیغات باید با موضوع و محتوا سایت شما مرتبط باشد. به عنوان مثال سایتی در مورد تناسب اندام، تبلیغات مرتبط با گزینه‌های تناسب اندام و رژیم غذایی نیز نمایش خواهد داد.

استفاده از این روش کمی زمان‌بر می‌باشد. هرچه تعداد بازدیدها بیشتر باشد، دسترسی به سایت نیز بیشتر می‌شود و بنابراین تبلیغات نیز به مخاطبان گسترده‌تری نمایش داده می‌شود. پس از راه‌اندازی سایت خود و دریافت بازدید بیشتر می‌توانید آن را در Google AdSense ثبت کنید. با این وجود هنگام کار با Google AdSense باید به این دو نکته توجه داشته باشید:

Google AdSense برای وبلاگ‌های وردپرس کار نمی‌کند. برای این کار شما باید از WordAds استفاده کنید.

کسب درآمد از گوگل ادسنس به این راحتی نیست. شما باید در جهت یوزر فرندلی کردن وب‌سایت خود تلاش کنید و آن را با مطالب جدید، مرتبط و قابل فهم به‌روز کنید. پس از تأیید حساب شما توسط Google AdSense، هر بار که بیننده روی تبلیغاتی که در وب‌سایت شما نمایش داده شده کلیک کند، درآمد کسب می‌کنید.

Google-Adsense

۲. گوگل ادموب Google AdMob

شاید تصور کنید که فقط با نمایش تبلیغات در سایت می‌توانید از گوگل درآمد کسب کنید. اما باید بگوییم که این تصور غلط است و شما می‌توانید از نمایش تبلیغات در اپلیکیشن خود نیز کسب درآمد داشته باشید. گوگل ادموب Google AdMob یکی دیگر از پلتفرم‌هایی است که گوگل برای کسب درآمد به کاربران خود ارائه کرده است. این پلتفرم مشابه گوگل ادسنس می‌باشد با این تفاوت که شما به جای سایت تبلیغات را در اپلیکیشن خود نمایش می‌دهید.

مزیت اصلی این پلتفرم استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و سیستم مزایده می‌باشد. تبلیغات خلاقانه و قالب‌های متنوع تبلیغاتی، بیشترین درآمد را برای شما به همراه خواهد داشت. از این رو برنامه‌نویسان و توسعه دهندگان اپلیکیشن هم مانند طراحان سایت می‌توانند به کسب درآمد از طریق گوگل بپردازند. برای کسب درآمد از گوگل ادموب این افراد ابتدا باید اپلیکیشن خود را در این بستر ثبت کنند. سپس با استفاده از فیلترهای پیش‌فرض مشخص کنند که چه نوع تبلیغاتی در برنامه آنها نمایش داده شود. همچنین می‌توانند از طریق ابزارهای گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس عملکرد برنامه خود را بررسی کنند.

گوگل ادموب

۳. یوتیوب YouTube

یوتیوب اعتیادآورترین و جذاب‌ترین منبع سرگرمی است. این منبع سرگرمی امروزه به یک منبع درآمد تبدیل شده است که وبلاگ‌نویسان و تولیدکننده‌های محتوا توانسته‌اند از طریق آن کسب درآمد کنند. مراحل کسب درآمد از یوتیوب به شرح زیر است:

* کانال یوتیوب خود را ایجاد کنید.

* یک فیلم بسازید و آن را در کانال خود بارگذاری کنید. خلاق شوید تا از بازدید و مشترکان کافی برخوردار شوید. برای افزایش بازدیدکنندگان و مشترکان، به دانش کافی درباره سئو ویدیویی نیاز خواهید داشت.

* پس از اینکه به ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت بازدید در ۱۲ ماه گذشته دست پیدا کردید، باید کانال خود را به حساب گوگل ادسنس متصل کنید. از طرف دیگر اگر به عنوان یک اینفلوئنسر یوتیوب شناخته شوید، می‌توانید اسپانسر دریافت کنید.

۴. گوگل بلاگر Google Blogger

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد آنلاین از گوگل استفاده از بستر رایگان گوگل بلاگر Google Blogger می‌باشد. این بستر به افراد کمک می‌کند تا از ایجاد وبلاگ درآمد کسب کنند. شما باید بر روی BlogSpot کار کنید. موضوع وبلاگ های شما می‌تواند هر چیزی باشد. از مد و فشن گرفته تا تکنولوژی و فناوری.

برای استفاده از این بستر آنچه شما نیاز دارید مهارت و دانش لازم برای نویسندگی است تا وبلاگ‌های شما بتوانند بیننده قابل توجهی را به خود جلب کنند. برای بهبود رتبه‌بندی خود، تکنینک‌های سئو را بیاموزید و پس از اتمام این امر می‌توانید از ادسنس یا گوگل ادز استفاده کنید.

۵. فروش اپلیکیشن‌ها در گوگل‌پلی Google Play

تقریبا برای هر کدام از نیازهای ما در گوگل ابزار یا بستری وجود دارد. گوگل با مدیریت برخی از وظایفی که به عهده ما است زندگی را آسان‌تر کرده است.

اپلیکیشن‌ها هم می‌توانند از گوگل درآمد کنند. اگر ایده مناسب و توانایی ایجاد اپلیکیشن را دارید، گوگل‌پلی یک بستر برای انتشار بیشتر و بهتر و کسب درآمد برای اپلیکیشن شما می‌باشد. هر اپلیکیشنی (اپلیکیشن های بازی، سرگرمی، اطلاعاتی، آشپزی، معاملات مالی، رزرو بلیط) که ایجاد کنید می‌توانید از آن درآمد کسب کنید.

تمام کاری که شما باید انجام دهید ایجاد یک اپیلیکشن است، آن را در لیست گوگل‌پلی قرار دهید و درآمد خود را به‌دست آورید. البته این اتفاق در یک لحظه رخ نمی‌دهد و برای رسیدن به اهداف خود و کسب درآمد قابل توجه باید تلاش کنید.

کلام آخر

پس از سال‌ها گوگل با نتیجه و عملکرد خوبی که داشته است توانسته اعتماد کاربران خود را جلب کند. در تمامی رو‌ش‌های بالا یک اشتراک وجود دارد و آن اینکه هرچه تعداد بازدید بیشتری داشته باشید، درآمد بهتری خواهید داشت. گوگل به عنوان برترین عامل در هر زمینه‌ای از جمله کسب درآمدهای آنلاین و دلاری محسوب می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان