//
کدخبر: ۲۲۹۱۴۶ //

امضای ۱۶۳ تفاهم‌نامه به ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان در رویداد فناورانه صنعت فرودگاهی

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، از امضای ۱۶۳ تفاهم‌نامه و قرارداد به ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان در رویداد فناورانه صنعت فرودگاهی خبر داد.

امضای ۱۶۳ تفاهم‌نامه به ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان در رویداد فناورانه صنعت فرودگاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

سیاوش ملکی‌فر عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه رویداد معرفی نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گزارشی از جلسات و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در این رویداد ارائه کرد و گفت: در این رویداد دو روزه ۱۸۵ جلسه B۲B یا مذاکرات تجاری برگزار شد که این مذاکرات به انعقاد ۱۶۳ تفاهم‌نامه و قرارداد به ارزش ۶۰۲ میلیارد تومان منجر شد.

وی، میزان مخاطبان این رویداد را مانند رویدادهای گذشته قابل توجه عنوان کرد و گفت: ثبت‌نام کنندگان در این رویداد ۲۸۲ نفر بودند که از این تعداد ۲۲۹ نفر از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان و ۳۵ نفر از ۳۰ شرکت غیر دانش بنیان حضور داشتند. در روز اول رویداد نیز ۳۲۶ نفر و در روز دوم ۲۸۹ نفر در نشست‌ها و جلسات حضور داشتند.

ملکی‌فر در خصوص جلسات برگزار شده در این رویداد دو روزه خاطرنشان کرد: در این رویداد ۶۵ نیاز فناورانه صنعت فرودگاهی توسط فرودگاه پیام، سازمان هواشناسی کشور، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ارائه شد، ضمن اینکه ۵ جلسه برای ارائه توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

وی به مشتریان محصولات و خدمات دانش بنیان در این رویداد نیز اشاره کرد و گفت: در این رویداد فناورانه فرودگاه‌های ماکو، قشم، کیش، سازمان گمرک، سازمان هواشناسی کشور و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از مشتریان توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان بودند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۱۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان