//
کدخبر: ۱۰۷۳۳۸ //

شارژر ۱۸ واتی آیفون در اینترنت ظاهر شد!

تصویر شارژر 18 واتی آیفون به تازگی توسط یکی از تولیدکنندگان به دنیای مجازی راه پیدا کرد. ظاهرا شرکت اپل تغییراتی در شارژ جدیدش ایجاد کرده است.

شارژر 18 واتی آیفون در اینترنت ظاهر شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

چند صباحی است برخی فعالان حوزه تکنولوژی بر این باورند که نسل جدید آیفون های اپل که در کنفرانس شهریور ماه رونمایی می شوند، به شارژر جدیدی مجهز خواهند بود که باعث کاهش زمان شارژ این دستگاه می شود. به نظر می رسد که بالاخره اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته اند در ساختار شارژر درون جعبه تغییراتی را ایجاد کرده و بعد از چندین سال متوالی، آن را بروز کنند.

تصویر شارژر 18 واتی آیفون اگرچه آنچنان که باید واضح و قابل تشخیص نیست، اما عبارت های روی آن به شرح زیر است:

    مدل: A1720

    پارامترهای ورودی: 50/60Hz 0.45A | 100-240V

    پارامترهای خروجی: 5V/3A، 7V/2A

    عبارت Engineering Samples و Not for Sale نیز روی آن درج شده است.

شارژر 18 واتی آیفون همان طور که مشاهده می کنید،‌ به درگاه USB Type-C مجهز است که همین موضوع باعث می شود تا عملیات شارژ دستگاه تا حد ممکن بالا برود. بد نیست بدانید که در حال حاضر روی شارژهای های فعلی آیفون ها و در قسمت ورودی، عبارت 0.15A درج شده و این بدان معناست که مقدار آیتم اشاره شده در نسل جدید شارژرها سه برابر شده است.

تصاویر شارژر 18 واتی آیفون را در ادامه مشاهده می کنید.

2-150x150

3-150x150

1-150x150

به نظر می رسد اپل تصمیم داشته باشد تحولات جدیدی در چرخه تولید آیفون های خود به وجود آورده و به این ترتیب جایگاه خود را در بازار رقابت با دیگر تولید کنندگان تلفن های هوشمند حفظ کند. بد نیست بدانید که موضوع شارژ آیفون ها و مسائلی که به باتری دستگاه مربوط می شود، مدتی است که به سوژه دست اول شکایات طرفداران این گوشی هوشمند بدل شده و اگر اهالی کوپرتینو چاره ای برای این مشکل پیدا نکنند، مسلما با مشکل مواجه می شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رسانه کلیک
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان