//
کدخبر: ۹۶۹۹۴ //

حکام منطقه به جای آمریکا و اسرائیل ایران را دشمن اسلام معرفی می‌کنند

سفیر فلسطین در ایران با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای منطقه عنصر آمریکا و اسرائیل هستند گفت: متاسفانه آنها ایران را به جای آمریکا و اسرائیل دشمن می‌دانند.

حکام منطقه به جای آمریکا و اسرائیل ایران را دشمن اسلام معرفی می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین افتتاحیه بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن کریم با حضور آیت‌الله تسخیری عضو مجلس خبرگان و سفرای برخی کشورهای اسلامی در مصلی امام خمینی برگزار شد.

در این مراسم واعظی دبیر بخش طی سخنانی با اشاره به برگزاری این بخش پس از سه سال گفت: امسال با حمایت‌های معاونت قرآن و عترت ارشاد در راه‌اندازی این بخش و با ساماندهی فعالیت‌های قرآنی بین‌الملل زمینه کارهای قرآن بنیان فراهم می‌شود.

وی از انتشار چهار ویژه‌نامه خبر داد و گفت؛ این ویژه نامه‌ها به زبانهای عربی، ترکی، اردو و انگلیسی چاپ شده و امشب رونمایی می‌شود.

واعظی جمهوری اسلامی را سرآمد ظرفیت‌های قرآنی در جهان دانست و گفت: بسیاری از کشورهای جهان برای تولید محتوا و محصولات در زمینه‌های قرآنی از ایران الگو می‌گیرند و از اساتید ما کمک می‌گیرند.

در ادامه سفیر فلسطین در ایران طی سخنانی گفت: پیامبر(ص) می‌فرمایند: مواظب باشید که ممکن است برخی از مردم بر شما حمله‌ور می‌شوند و به سمت شما حمله می‌کنند. اینها دشمنانی هستند که از طریق وهن و خرافات به شما حمله می‌کنند و این وهن دوستی دنیا و کراهت از مرگ است.

وی به نقشه اسرائیل برای تسخیر منطقه اشاره کرد و گفت: امروز اسرائیل نقشه تسخیر نیل تا فرات و تا مدینه را دارد و این وضع عالم اسلام است که قصب شده است. همه ما یک دشمن داریم و آن آمریکا و اسرائیل است و این از سخنان ترامپ مشخص است.

سفیر فلسطین در ایران به تجاوزهای دشمنان به کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: اسرائیل و آمریکا جای دشمن زا عوض کردند و متاسفانه کشورهایی که با دشمنان همراه هستند به جای اینکه امریکا و اسرائیل را دشمن بدانند ایران را به عنوان دشمن معرفی می‌کنند.

وی به مخالفت برخی از کشورهای منطقه با روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس کار بزرگی بود که امام خمینی(ره) راه‌اندازی کرد و وحدت را راه پیروزی مسلمانان دانست. اما برخی کشورهای اسلامی آن را قبول ندارند و ایران را دشمن می‌دانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان