//
کدخبر: ۹۶۷۹۱ //

بازسازی شاهکار سینمای جهان بعد از ۴۵ سال

فیلم سینمایی "پاپیون" ساخته تحسین برانگیز "فرانکلین جی. شافنر" پس از گذشت 45 سال بازسازی می شود.

بازسازی شاهکار سینمای جهان بعد از 45 سال
به گزارش فرتاک نیوز،

در بازسازی این فیلم سینمایی "رامی مالک" در نقش "لوئیس دگا" و به جای داستین هافمن به ایفای نقش پرداخته و "چارلی هونام" در نقش آنری 'پاپیون' شاریر به جای استیو مک کوئین ظاهر شده است.

proxy-this-arg

 

کارگردانی این فیلم سینمایی را "مایکل نوئر" بر عهده داشته و این اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی از 24 آگوست 2018 آغاز خواهد کرد.

آنری شاریر با نام مستعار پاپیون فردی است که به اتهام قتل در دادگاهی در فرانسه محاکمه شده و برای گذراندن دوران محکومیت باید به گویان فرانسه برود ولی خود او منکر هرگونه دخالت در قتل است و مدعی است که برای او پاپوش درست کرده‌اند.

در طول مسیر وی با لوئیس دگا آشنا می‌شود. دگا به دلیل جعل کردن اوراق قرضه ملی فرانسه برای دوران محکومیت راهی گویان است. دگا به طریقی مقدار زیادی پول را با خود حمل می‌کند و اکثر زندانیان همراه آنان این موضوع را می‌دانند.

دگا ناچار می‌شود پیشنهاد پاپیون مبنی بر مراقبت از وی را بپذیرد و در مقابل هزینه فرار او را متقبل شود. این، سرآغاز آشنایی این دو است. در نهایت پس از سال‌ها تلاش و سه بار فرار نافرجام پاپیون موفق به فرار می‌شود ولی دگا با او نمی‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان