//
کدخبر: ۹۵۰۷۶ //

همت برای شکوفایی کرمانشاه

قابل توجه نمایندگان مردم مظلوم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی؛ مردم نیازمندند انسانیت را فراموش نکنید.

همت برای شکوفایی کرمانشاه

در ابتدا ضمن حمد و سپاس به درگاه حضرت حق که بهاری دیگر را تجربه و حیات مجدد طبیعت را به من و شما عطا فرمود تا در سال جدید آغاز بهار طبیعت را در سایه عدالت اسلامی و انشا‌ءالله بدور از هرگونه اعتراض مردمی، در امنیت و آرامش کامل جشن بگیریم.

همچنین عرض سلام و احترام به آنهایی که به عنوان یک نماینده‌ی صادق و دلسوز کرمانشاهی قصد دارند در خانه ملت پیام رسان خواست قانونی مردم به دولت مردان باشند.

شایسته است هم اکنون که به لطف خدا و انتخاب مردم شریف، پیگیری بخشی از مسائل روز به شما نمایندگان عزیز محول گردیده، بر اساس عدالت اسلامی و تکلیف شرعی به این استان مرزی و دور افتاده از ترقی، نگاه ویژه مبذول فرمائید.

زیرا به علت هشت سال جنگ تحمیلی، عدم کار کارشناسی و بی توجهی برخی مسئولین پشت میز نشین نالایق در سازندگی، عقب افتادگی بسیار دارد. این مردم شریف که در ایام انتخابات به شعارهای عدالت محوری شما نمایندگان با امید به آینده ای بهتر رای دادند اکنون انتظار و توقع دارند که با دنیاگرایی، تشریفات و سوار بر ماشین های گران قیمت  وظایف اصلی قانونگذاری در مجلس فراموش نشود.

زیرا اهمیت دادن به خواست بر حق مردم مثل ارج نهادن به خونهایی است که در جبهه‌های حق علیه باطل ریخته شد و شما وظیفه دارید که در پندار و گفتار وکردارتان عدالت اسلامی داشته باشید، تشریفات آنچنانی  را کم کنید واین ملت شریف را که همیشه همراه شما بوده اند خدمتگزار باشید. اگر روزی به علت بی‌توجهی به آنها، مورد بی‌لطفی قرار بگیرید و از پشتیبانی این ملت شریف خصوصاً خانواده‌های محترم خط شکنان جبهه و جنگ، شهدای گرانقدر، جانبازان سرافراز، ایثارگر و آزادگان، سربازهای گمنام آقا امام زمان(عج) و همه‌ی نیروهای انقلابی که هریک از آنها در جهت برقراری نظم و امنیت با جانفشانی افتخارها آفریده‌اند، طبقات محروم جامعه و مردم محله‌های مستضعف‌نشینی که همه‌ی شما نمایندگان عزیز به نحوی مدیون لطف آنها هستید، محروم شوید شک نکنید که کنار گذاشته می‌شوید پس سعی کنید: با در نظر گرفتن  امکانات رفاهی شهرک‌هایی همچون شهرک تعاون 1و2و3 که حداقل شصت هزار نفر را در دل خود جای داده لاکن بعد از گذشت سی سال ناتوانی مسئولین در اجرای عدالت به لحاظ ویرانی خیابان‌ها، کوچه‌های پر از دست‌انداز، پیاده‌روهای فاقد جدول کشی و موزائیک، محیط غیر بهداشتی، زمین های پر از زباله و لاشه‌های مردار مرغ و موش و گربه که با چهره زشت و غیرقابل تحمل فریاد می‌زنند: ای مسئولین ما ناقل بیماری های گوناگون برای اهالی خصوصاً محصلینی که رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم ولایت آنها را امیدهای آینده‌ی کشور خطاب فرموده‌اند، آمده‌ایم تا با گرفتن سلامتی و به خطر انداختن جان شما بدنامی را برای مسئولین غیر مسئول فراهم کنیم. شایسته است باتوجه به مشکلات به وجود آمده و رهنمودهای ولی امر مسلمین که مکرراً اعلام فرموده‌اند لازم است آحاد جامعه در امور اقتصادی، سازندگی، فرهنگی، و .... مشارکت داشته باشند. حقیر نیز بر اساس تکلیف شرعی، اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری، جانبازی دلسوز، عضو خانواده شهید و یک شهروند کرمانشاهی به نمایندگی از طرف مردم شریف شهرک تعاون به شما پیشنهاد می‌نمایم: زمان بیشتری را برای همفکری و تبادل نظر با مردم شریف در نظر بگیرید، زیرا مردم دلسوز و وفادار به انقلاب مشتاق هستند که نمایندگان و مسولین در جهت اجرای عدالت، همچون شعارهای دوران انتخابات محله‌های مستضعف‌نشین را در برنامه کاری خویش لحاظ فرمایند و ثابت کنند که در خانه ملت با الگو گرفتن از شجاع ترین نماینده کم نظیر مجلس، شهید بزرگوار حضرت آیت‌الله مدرس (ره) در جهت خواست مردم حرکت خواهند کرد.

همچنین در راستای فرمایشات رهبر بی نظیر انقلاب در قرن بیستم که می‌فرمودند: ((مجلس در راس همه امور است)) همچنین ((دولت خدمتگزار مردم است)) انجام وظیفه نمایند و درخواست برحق هواداران خود را از وعده به عمل برسانید و در مورد تمام مسائل حوزه انتخابیه خودتان تحقیق و بررسی نمائید.

سپس برای حل و فصل مشکلات کسانی که به شما رای داده‌اند چاره‌اندیشی فرمائید و قدر نعمتی که با نثار خون جوانان برومند انقلاب به دست آمده، همچون گرامی‌ترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری کنید. زیرا مردم حق دارند شهری زیبا و محیطی بهداشتی داشته باشند. به نظر می‌رسد مناسب‌ترین روش این باشد که شما عزیزان در مجلس از نمایندگان شورای شهر بخواهید که آن شورا در امور فرهنگی، سازندگی و خدماتی در جلسات شورای شهر از نمایندگان محلات جهت شرکت در جلسه‌ها دعوت فرمایند و اطلاعات کامل و دقیق مسائل عمرانی و خدماتی محله‌ها را از نمایندگان محلات شهری وصول نمایند تا انشاالله شاهد ترقی و شکوفایی هر چه بیشتر استان عزیزمان کرمانشاه باشیم.

با احترام: شهروندی از دیار شهرک تعاون کرمانشاه – جانباز هشت سال دفاع مقدس

محمدعلی عظیمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۵۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان