//
کدخبر: ۹۳۶۶۲ //

"فرزاد حسنی" ، مجری شب های قدر شد

معاون صدا گفت:بیش از ۱۵۴ هزار دقیقه برنامه برای ماه مبارک رمضان درشبکه های مختلف رادیو تولید کرده ایم.

 "فرزاد حسنی" ، مجری شب های قدر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

  حمید شاه آبادی معاون صدا در نشست خبری ویژه برنامه های رادیو در ماه مبارک رمضان که  امروز برگزار شد،با بیان اینکه  ماه مبارک رمضان مانند یک فصل جدید است و ما در بهار قرآن با فصل جدید زندگی مواجه هستیم، گفت: رسانه فعال رسانه ای است که این تغییر را در درون خود حس و ارائه کند .

وی ادامه داد:من به نمایندگی از زحمات سه هزار همکار خود در رادیو که روزانه ۳۵۴ ساعت برنامه تولید می کنند بخش هایی از برنامه های ماه رمضان را تشریح می کنم.

معاون صدا با بیان اینکه بیش از ۱۵۴ هزار دقیقه برنامه برای  ماه مبارک رمضان درشبکه های مختلف تولید کرده ایم، ادامه داد: رادیو به موضوع خانواده توجه لازم دارد و در حوزه خانواده به سمت و سوی خانواده ایمانی و قرآنی حرکت می کنیم چرا که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای این موضوع است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان از جرایم کاسته می شود و باید از فرصت انس با خدا استفاده کنیم، ادامه داد:رسانه باید بتواند در زندگی روزمره تاثیر گذار باشد و رادیو نیز به دنبال همین هدف است.

شاه آبادی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعاتی که که رادیو می خواهد به آن بپردازد حق الناس است، گفت: بسیاری از برنامه های ما مستقیم یا غیر مستقیم به موضوع حق الناس و حقوق مردم می پردازد .

معاون صدا در خصوص برنامه های مختلف در رادیو بیان کرد:طرحی را در شبکه رادیو ایران  به نام «من خادم هستم» برای توجه به زندگی و مسائل و مشکلات خادمین مساجد با  عنوان« خانه دوست» داریم  که این برنامه  در جهت ترویج خادمی است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زندانیان غیر عمد با ارقام کمی وجود دارند، گفت: پویش مردمی برای آزادی زندانیان به نام قرارآسمانی هرشب ویژه افطار پخش خواهد شد.

سیفی مدیر رادیو جوان در ادامه گفت: فرزاد حسنی ویژه برنامه شب های قدر را اجرا خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان