//
کدخبر: ۹۳۰۱۹ //

بازیگر مشهور، کارگردان شد

بردلی کوپر در یک فیلم جدید هم در نقش لئونارد برنشتاین ظاهر می شود و هم فیلم را کارگردانی می کند.

 بازیگر مشهور، کارگردان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بردلی کوپر که با کارگردانی فیلم «ستاره ای متولد شده» برای اولین بار روی صندلی کارگردانی نشست، برای بار دیگر پشت دوربین یک فیلم قرار می گیرد. البته وی بازیگر نقش اصلی همین فیلم نیز خواهد بود که با عنوان «برنشتاین» درباره زندگینامه لئونارد برنشتاین آهنگساز مشهور ساخته می شود.

این فیلم بر مبنای فیلمنامه ای به قلم جاش سینگر و کوپر ساخته می شود و استیون اسپیلبرگ و مارتین اسکورسیزی از تهیه کنندگان آن خواهند بود.

کمپانی پارامونت و آمبلین انترتینمنت سرمایه گذار فیلم هستند و حقوق استفاده از موسیقی و داستان زندگی برنشتاین را از بنیاد وی خریداری کرده اند.

این فیلم دومین فیلمی است که در روزهای اخیر اعلام شد بر مبنای زندگی برنشتاین ساخته می شود. هفته پیش نیز اعلام شد جیک جیلنهال در فیلمی با عنوان «آمریکایی» در نقش برنشتاین بازی می کند. این فیلم را کری فوکوناگا کارگردانی می کند و خود وی با همکاری جیلنهال از تهیه کنندگان آن خواهد بود.

برنشتاین در ۲۵ سالگی به ارکستر فیلارمونیک نیویورک پیوست و از آن زمان در مسیر شهرت گام نهاد. وی نویسنده موسیقی فیلم مشهور «داستان وست ساید» بود.

هنوز مشخص نیست هر یک از این ۲ فیلم از چه زاویه ای به زندگی این آهنگساز می پردازند.

کوپر در حال طی کردن مراحل پس از تولید نخستین فیلمی است که کارگردانی کرده و در آن با لیدی گاگا هم بازی شده است. این فیلم اکتبر پیش روی اکران می شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان