//
کدخبر: ۷۲۸۰۲ //

دفاع بازیگر مشهور از کارگردان متهم به فساد اخلاقی

الک بالدوین به دفاعش از وودی آلن که این روزها به اتهام سواستفاده از دیلن فارو فرزندخوانده خود مورد هجمه سنگینی قرار گرفته است، ادامه داد.

 دفاع بازیگر مشهور از کارگردان متهم به فساد اخلاقی
به گزارش فرتاک نیوز،

این بازیگر که پیش تر ادعاهای دیلن فارو را «ناعادلانه و غم انگیز» توصیف کرده بود روز یکشنبه ۲۸ ژانویه نظراتش را یک گام دیگر پیش برد و به مقایسه دیلن فارو با شخصیت مایلا ایول در درام مشهور دادگاهی «کشتن مرغ مقلد» نوشته هارپر لی که به یک سیاه پوست اتهام تجاوز زده بود پرداخت.

 

بالدوین در توییتر خود این گونه نوشت: یکی از موثرترین اسلحه هایی که دیلن فارو نزد خود دارد «سماجتش در برانگیختن احساسات است» شبیه به مایلا در «کشتن مرغ مقلد».

 

بالدوین جملات خود خطاب به دیلن فارو را این گونه پایان داد: اگر دفاعم از وودی آلن تو را می رنجاند بسیار راحت است دیگر من را دنبال نکن، محکومم کن و حرکتی انجام بده.

 

موسی فارو دیگر فرزندخوانده وودی آلن و میا فارو نیز ادعا می کند که اتهامات سواستفاده دروغ هستند. او گفت آلن همواره معصومیتش را حفظ کرده است و این حرف ها را میا فارو (همسر سابق آلن) وارد ذهن دیلن فارو کرده است. (جمله ای که خود وودی آلن نیز بارها بر آن تاکید کرده است)

 

این موج افشاگری‌ها در هالیوود چنان به کارنامه وودی آلن خدشه وارد کرده است که پیش بینی می شود جدیدترین ساخته آلن با نام «روز بارانی در نیویورک» هرگز اکران نشود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان